شناسهٔ خبر: 66906808 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشایش نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد

در این نمایشگاه که با هدف پیوند دانشگاه و صنعت برای رونق تولید برگزار می‌شود، توانمندی‌های واحد‌های تولیدی و صنعتی درقالب غرفه‌های صدرا به نمایش گذاشته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد گفت: در همین زمینه و با هدف پیوند صنعت و دانشگاه نمایشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد برپا شده است.

خضری افزود: 17 واحد از بخش های مختلف تولیدی، صنعتی و خوراکی محصولاتشان را از شهرهای جنوب استان به این نمایشگاه آورده اند.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم گفت: یکی از نیازهای فعالان حوزه صنعت و تولید نیاز به زمین است که ما در کارگروه اشتغال و توسعه شهرستان برنامه ریزی کرده ایم تا در شهرک صنعتی خلیفان و مکان های تعیین شده زمین به سرمایه گذاران اختصاص داده شود.

پیش از افتتاح این نمایشگاه کارآفرینان و فعالان حوزه تولید و صنعت با هدف هم افزایی و حل چالش های پیشروی تولید از طریق تعامل بین دانشگاه و صنعت نشستی با مسولان داشتند.

سرهنگ نوروزی فرمانده قرار گاه امام سجاد ع و سپاه مهاباد هم گفت: باید کارآفرینان برتر و شهدا به عنوان الگو به دانشجویان معرفی شوند و دانشجویان را به سمت اشتغال و کارآفرینی سوق دهیم.    

نمایشگاه صدرا تا دهم خرداد برای بازدید عموم دایر است.

<div id="video-display-embed-code_11163379"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4246342/11163379?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما