شناسهٔ خبر: 66906338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد؛

غنی‌ سازی برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق محروم باید در اولویت باشد

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به لزوم توجه جدی به گسترش برنامه‌های اوقات فراغت در سطح کشور گفت: غنی‌ سازی برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق محروم باید در اولویت باشد.

صاحب‌خبر -

غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق محروم باید در اولویت باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، کلهر در یکصد و پنجمین ستاد ساماندهی امور جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: گزارشاتی که در این جلسات ارائه می‌شود باید مستند به آمار واقعی بوده و به نقطه هدف برسد.

 کلهر ادامه داد: ستاد برنامه‌های مشترک با دستگاه‌های متعدد دارد که باید از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده کرده و همه آنها نیز فعال باشند.

وی با اشاره به لزوم توجه جدی به گسترش برنامه‌های اوقات فراغت در محلات و فضاهای عمومی در سطح کشور گفت: غنی‌سازی برنامه‌های اوقات فراغت در مناطق محروم باید در اولویت باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان باید برنامه‌محور باشد گفت: اگر این جلسات فاقد برنامه باشد به اهداف مشخص و مطلوب دست نخواهیم یافت.
یکانی گفت: جهت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان باید از همه امکانات و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان به نحو مطلوب و مناسب استفاده شود.

وی با اعلان این که اوقات فراغت جوانان از جمله مسائل مهم جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌آید افزود: متاسفانه اطلاع‌رسانی ضعیف و ناقص در این راستا برنامه‌های این حوزه را با چالش و مشکل مواجه کرده است که امیدواریم با اطلاع رسانی مناسب شاهد پیشرفت برنامه‌ریزی‌های بهتر در استان باشیم.

یکانی ادامه داد: هرچند در حوزه جوانان علی‌الخصوص اوقات فراغت برنامه‌ها زیادی اجرا شده و همه دستگاه‌ها به‌نوعی درگیر هستند اما باید برنامه‌های طرح غنی‌سازی هدفمند و هدايت شده باشند.

در این جلسه از چند دستگاه و موسسه برتر در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت تجلیل شد.

نظر شما