شناسهٔ خبر: 66906178 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش ۲۰ درصدی اجاره‌بها در کرمانشاه تعیین شد‌

فرماندار کرمانشاه گفت : پارسال در فصل نقل و انتقالات جلسات متعددی با حضور تیمی متشکل از اتحادیه املاک، بازرسی اصناف، راه و شهرسازی و دستگاه‌های مربوطه تشکیل و بر تشدید نظارت‌ها تأکید شد.

صاحب‌خبر -

آمویی فرماندار کرمانشاه گفت : پارسال سقف افزایش ۲۰ درصد برای کرمانشاه تعیین شده بود که رصد آن با بررسی قولنامه‌ها و اجاره‌نامه‌ها در دستور کار جدی قرار گرفت.

فرماندار کرمانشاه گفت: در آخرین نشست استاندار در این زمینه مقرر شده اداره کل راه و شهرسازی در ۴۸ ساعت وضعیت قیمت‌ها را در مناطق هشت گاه شهر کرمانشاه مشخص کنند که افزایش قیمت مشخص شود و نظارت مستمر برای تخطی از این قیمت انجام می‌شود.

آمویی بیان کرد: مشاوران املاک موظف شده‌اند از میزان افزایشی که توافق می‌شود تبعیت کنند در غیر این صورت ممکن است پروانه این واحد‌ها باطل شود و از طرف دیگر مردم برای گزارش تخلفات می‌توانند با سامانه ۱۱۱ بازرسی استانداری تماس بگیرند یا به صورت حضوری به فرمانداری مراجعه کنند.

به نظر می‌رسد مسئولان به جای روش‌های تجربه شده به دنبال دلایل و منشأ افزایش قیمت اجاره خانه باشند یا حداقل برای اجرای دستورالعمل‌ها در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهند به طوری که مالکان چاره‌ای جز اجرای قانون نداشته باشند .

نظر شما