شناسهٔ خبر: 66905268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر درمان درمان تأمین اجتماعی فارس:

بهبود ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین اجتماعی فارس

زهرا عسگری

مدیر درمان تامین اجتماعی فارس از بهبود روند ارائه خدمات در مراکز درمانی تأمین اجتماعی این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهرام حسن‌شاهی امروز، ۸ خردادماه در آیین تکریم و معارفه جمعی از مدیران مراکز درمانی تأمین اجتماعی با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت  شهید جمهور و یاران باوفایش گفت: توفیق شهادت نصیب بهترین بندگان پروردگار متعال می‌شود.

وی با بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر از بهبود روند ارائه خدمات در مراکز درمانی تامین اجتماعی فارس خبر داد و بیان کرد: بیمارستان شهید آیت‌الله بهشتی در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ موفق به کسب رتبه اول رضایت‌مندی بیماران بستری در مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی کشور شد. این موفقیت مسئولیت ما را در بهبود ارائه خدمات به بیمه‌شدگان سنگین‌تر خواهد کرد.

به گفته مدیر درمان درمان تأمین اجتماعی فارس، بیمارستان شهید آیت‌الله بهشتی دارای ۲۲۶ تخت مصوب، ۸ اتاق عمل فعال و دارای بخش‌های جراحی قلب، جراحی عمومی، داخلی، زنان و زایمان ، بلوک زایشگاه و بخش‌های ویژه شامل سی سی یو، آی سی یو، ان آی سی یو و غیره است که در سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۱ هزار عمل جراحی در این مرکز انجام شده است.

 حسن‌شاهی از تجهیز بیمارستان شهید آیت‌الله بهشتی به یک دستگاه میکروسکوپ پیشرفته چشمی و یک دستگاه سنگ‌شکن درون اندامی خبر داد و افزود: کارکنان مدیریت درمان فارس رسالت خدمتگزاری به خانواده بزرگ تامین اجتماعی را سعادتی بزرگ برمی‌شمارند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش از گسترش زیرساخت‌های درمانی در استان پهناور فارس خبر داد و بیان کرد: بیش از ۲ میلیون ویزیت در مراکز درمانی تأمین اجتماعی در سطح استان انجام شده است.

مدیردرمان درمان تأمین اجتماعی فارس خدمت‌گزاری خالصانه را مهم‌ترین رمز موفقیت دانست و گفت: شهدا الگوی فاخری برای جامعه هستند و با تاسی به آن‌ها می‌توان گام‌های ارزشمندی در راستای رشد و تعالی جامعه برداشت.

حسن‌شاهی در بخش پایانی سخنانش تلاش‌های خالصانه و جهادی یکایک کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس را ارج نهاد و تغییر و تحول نیروی انسانی را زمینه ساز پیشرفت و تعالی مجموعه دانست.

به گزارش ایسنا، در این مراسم محمد دهقان به سمت سرپرستی بیمارستان شهید آیت‌الله بهشتی شیراز منصوب شد و با تکریم از تلاش‌های عباس محسنی، حکم انتصاب ایشان به سمت سرپرستی پلی کلینیک تخصصی حافظ تنفیذ شد. همچنین در این مراسم از تلاش‌های انصاری در پلی کلینیک تخصصی حافظ تکریم به عمل آمد. علاوه بر این‌ها صادق جلیلی به سمت سرپرستی درمانگاه تخصصی آزادگان تامین اجتماعی منصوب شد و از تلاش‌های حشمت‌الله مزارعی قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما