شناسهٔ خبر: 66904608 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سایپایدک تاکسی های تهران را بهسازی می‌کند

اقتصاد ایران: عصر خودرو- در نشست مدیرعامل سایپایدک با سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، دو طرف بر ضرورت توسعه همکاری‌های مشترک و بهسازی تاکسی های تهران تاکید کردند و مقرر شد زمینه‌های همکاری بیشتر در خصوص ارائه خدمات و قطعات یدکی فراهم شود.

صاحب‌خبر -

 به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، در راستای توسعه مسوولیت های اجتماعی سایپایدک و ارائه خدمات به تاکسی های شهر تهران، نشست همکاری دوجانبه جهت فراهم کردن زمینه‌های ارائه خدمات به خودروهای تاکسی تولیدی گروه سایپا با حضور  اردلان حسینی مدیرعامل سایپایدک و شادی مالکی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار شد.

بنابراین گزارش، مدیرعامل سایپایدک در این نشست با اشاره به نقش موثر حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آلودگی هوا، گفت: با توجه به نقش غیر قابل انکار و موثر گروه خودروسازی سایپا در تامین تاکسی‌های مورد نیاز شهر تهران، سازمان خدمات پس از فروش سایپا این آمادگی را دارد تا با ارائه قطعات اصلی و خدمات کارت طلایی و امدادی به خودروهای تاکسی شهر تهران، به سهم خود گام موثری در مسیر بهسازی خودروهای تاکسی بردارد.

حسینی ادامه داد: مجموعه سایپایدک آماده ارائه خدمات شایسته به تاکسیرانی شهر تهران است و بابت تامین و تحویل قطعات یدکی مورد نیاز، هیچ مشکلی وجود ندارد.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز در سخنانی ضمن قدردانی از همکاری موثر سایپایدک در تامین و توزیع قطعات یدکی مورد نیاز تاکسی‌های شهر تهران، توسعه این همکاری‌ها را خواستار شد و گفت: همکاری سایپایدک و سازمان تاکسیرانی حرکتی رو به جلو در توسعه ناوگان تاکسیرانی محسوب می‌شود.

بنابراین گزارش، در این نشست موارد اجرایی همکاری دوجانبه مورد توافق قرار گرفت.

 

دانلود با کیفیت

نظر شما