شناسهٔ خبر: 66904448 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

جزئیات جدید از زمان برگزاری امتحانات/ اعلام زمان انتخاب‌رشته کارشناسی ارشد

انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) آغاز و تا روز چهارشنبه (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) از روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) آغاز می‌شود.

زمان حذف اضطراری و زمان برگزاری امتحانات این دانشگاه اعلام شد.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب رشته/محل‌های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می‌توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود، ابتدا دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند. همچنین پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

 
ثبت‌نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقطع کارشناسی ارشد

براساس این گزارش ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) آغاز و تا روز شنبه (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ادامه خواهد داشت.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

 

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند

 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما