شناسهٔ خبر: 66904443 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

لزوم راه اندازی ایست و بازرسی در محورهای منوجان

رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت: شهرستان منوجان بدلیل جغرافیای در مسیر تردد باندهای قاچاق سوخت و مواد مخدر قرار گرفته است و راه اندازی یک ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی منطقه ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ سامان افشار منش در دیدار با امام جمعه جدید شهرستان منوجان؛ ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه قضایی منوجان، به بیان بخشی از موضوعات اولویت دار شهرستان پرداخت و گفت: با همت نیروهای قضایی، امنیتی و انتظامی همواره شهرستان منوجان جزو یکی از امن‌ ترین شهرهای استان کرمان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز اصلی سیستم قضایی شهرستان منوجان بر روی رسیدگی به پرونده ها است، افزود: میانگین نرخ رسیدگی به پرونده ها ۹۸ درصد می باشد و بیشتر پرونده های مسن با طول عمر بیش از یکسال تعیین و تکلیف شده اند.

رئیس دادگستری شهرستان منوجان اظهار داشت: شهرستان منوجان بدلیل جغرافیای در مسیر تردد باندهای قاچاق سوخت و مواد مخدر قرار گرفته است و راه اندازی یک ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی در منطقه خسرو آباد منوجان ضروری است.

افشارمنش از همراهی و همگامی مردم این شهرستان در اجرای "طرح نور" قدردانی و بیان کرد: در راستای اجرای سیاست های قوه قضائیه طرح حجاب و عفاف در این شهرستان اجرایی شد که مورد استقبال گرفته است.

در ادامه حجت الاسلام آقاملایی، امام جمعه شهرستان منوجان نیز بر اهمیت پیشگیری از وقوع جرم تاکید و خاطرنشان کرد: پیشگیری بهتر از درمان است و بایستی تدابیری اندیشیده شود؛ تا از ورود حجم زیاد پرونده ها به سیستم قضایی جلوگیری شود./ دادگستری استان کرمان

نظر شما