شناسهٔ خبر: 66904315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دیدار رییس فدراسیون اسکیت ایران و عراق با محوریت تقویت روابط دوجانبه

مسئولان فدراسیون اسکیت ایران و عراق امروز در محل این فدراسیون دیدار کردند. مسئولان فدراسیون اسکیت ایران و عراق امروز در محل این فدراسیون دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، مجید هنرجو رییس فدراسیون، مریم وفاخواه نایب رییس بانوان و حمیدرضا بخارایی دبیر کل فدراسیون امروز  با محمد نعمان رییس کمیته اسکیت عراق و علی ضرغام بازیکن تیم نجف دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار مجید هنرجو ضمن خیر مقدم به میهمانان عراقی، گفت: امیدوارم نشست امروز سرفصل جدیدی برای همکاری‌های فی مابین باشد و باید برای توسعه ورزش قهرمانی دو کشور بیشتر تلاش کنیم چرا که این موضوع باعث تقویت روابط دو کشور هم خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر شما نیاز به مربی در رشته‌های اسکیت دارید برای شما مربیانی را به کشورتان خواهیم فرستاد تا در بحث آموزش به ورزشکاران‌تان کمک کنند یا اینکه برخی ورزشکاران و مربیان شما به ایران بیایند تا در دوره‌های مربیگری ما شرکت و از این طریق کسب تجربه کنند.

رییس فدراسیون اسکیت در پایان با دعوت از مسئولان کشور عراق برای حضور در مسابقات رولبال قهرمانی آسیا در ایران اظهار کرد: ما تا یک ماه آینده در تدارک برگزاری مسابقات رولبال مسابقات قهرمانی آسیا در ایران هستیم و از حضورتان در این رویداد خوشحال می‌شویم تا بتوانید ظرفیت و پتانسیل این رشته را در کشورتان بالاتر ببرید.

همچنین محمد نعمان رییس کمیته اسکیت عراق در این نشست دوجانبه گفت: به شکل خوبی در حال پیشرفت رشته اسکیت در عراق هستیم و با اینکه تمام ورزشکاران ما مستعد هستند، اما باز این رشته در کشور ما مانند ایران قدرتمند نیست، هر چند داریم سعی و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا بتوانیم رشد خوبی در سطح آسیا پیدا کنیم. واقعأ برای ما مایه خوشحالی خواهد بود تا در مسابقات حضور پیدا کنیم تا از این طریق به پیشرفت ورزشکاران ما کمک شود. به همین دلیل از شما می‌خواهیم مربیانی را برای آموزش به کشور عراق بفرستید تا موجبات پیشرفت اسکیت را در کشورمان فراهم کنند.

وی افزود: اکنون در کشور ما رشته‌هایی مانند فری استایل، جامپ و اسکیت بُرد فعال هستند. مهم‌ترین رویکرد ما در زمان فعلی فعال کردن تمامی رشته‌ها در عراق است و برای این امر مهم از شما تقاضا داریم تا به ما در رشد و توسعه این رشته کمک کنید.

 انتهای پیام/ 

نظر شما