شناسهٔ خبر: 66904139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ثبت رکورد در احداث فضای ورزشی در آذربایجان غربی

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: میزان فضای ورزشی احداثی در مدت فعالیت دولت سیزدهم در استان، یک رکورد محسوب می شود.

صاحب‌خبر -

ثبت رکورد در احداث فضای ورزشی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی با اشاره به اینکه میزان فضای ورزشی احداثی طی مدت فعالیت دولت سیزدهم در استان یک رکورد محسوب می شود، گفت: عملکرد ورزشی و حمایت‌های ورزشی دولت سیزدهم مثال زدنی بوده و قابل قیاس با دوره‌های ‌پیشین نیست.

آقای ابراهیمی این را هم اضافه کرد که جهش خوبی در حوزه ورزش ایجاد شده و علاوه بر شکل‌دهی زیر ساخت‌ها در عمر ۳۴ ماهه عملکرد دولت سیزدهم، استعدادهای بسیاری در بخش ورزش و بین حوانان این منطقه شکوفا شده است.

وی  ارتقای فضای ورزشی در استان را عظیم و بی‌نظیر عنوان کرد و افزود: پیشرفت و توسعه ورزش این استان نیازمند تببین در جامعه هدف و بیان توسعه آن از طریق رسانه‌ها است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی نیز در این جلسه  از اجرای ۱۶۹ طرح ورزشی با  وسعت ۵۴۳ هزار متر مربع با اعتبار ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال خبر داد .

آقای بیرامی در حاشیه این جلسه از برگزاری مسابقات بین المللی و ملی در استان خبر داد و افزود: پرچمدار المپیک پاریس بانوی ورزشکار ارومیه ای است .

سرهنگ مجیدی  رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز در این جلسه از انتخاب شهید شاخص جامعه ورزشی کشور خبر داد .

غفاری آذر تهیه کننده صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز از طرح اولین مسابقه تلویزیونی استعددیابی والیبال کشور خبر داد .

 مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی نیز در این جلسه از حمایت قاطع رسانه ای این مرکز از ورزش استان خبر داد و گفت: رسانه استانی در قالب برنامه های مختلف رادیو تلویزیونی به اشاعه فرهنگ ورزش همگانی و حمایت از ورزش قهرمانی دراستان اهتمام ویژه ای دارد.

 

 

 

نظر شما