شناسهٔ خبر: 66903712 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمله موشکی به یک کشتی در غرب یمن

پس از حمله به یک کشتی که ساعاتی قبل در جنوب الحدیده یمن صورت گرفت، سازمان دریانوردی انگلیس خبر داد که یک کشتی دیگر هم در این منطقه هدف قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

سازمان دریانوردی انگلیس امروز سه‌شنبه خبر داد که یک کشتی در ۳۱ مایلی جنوب غرب الحدیده یمن، هدف حمله موشکی قرار گرفته و به شدت آسیب دیده است.
منابع یمنی هم ضمن انتشار این خبر، گزارش دادند که هنوز مشخص نیست این کشتی متعلق به چه کشوری بوده و چه میزان خسارت دیده است.

شرکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس هم ساعاتی قبل اعلام کرد که یک کشتی تجاری در حدود ۵۴ مایل دریایی جنوب غربی الحدیده یمن هدف ۳ موشک قرار گرفت. 

امبری در ادامه گزارش داد که این کشتی با صدور پیامی درخواست کمک و اعلام کرد که به قسمت انبار بارش آسیب وارد شده و نشت آب وجود دارد و کشتی شروع به کج شدن به یک سمت کرده است.

نیرو‌های مسلح یمن از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در کنار مردم و مقاومت فلسطین ایستادند و تاکنون چندین کشتی رژیم صهیونیستی یا مرتبط با این رژیم را هدف قرار داده‌اند و ممنوعیت حرکت کشتی‌ها به سوی اراضی اشغالی فلسطین در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب و ... را اجرا می‌کنند.

صنعاء اعلام کرده که تا زمانی که تجاوز و محاصره نوار غزه ادامه یابد کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌های عازم فلسطین اشغالی را هدف قرار می‌دهند. امری که شرکت‌های کشتی‌رانی جهانی همسو با رژیم صهیونیستی را وادار کرده که مسیر خود را به مسیر‌های طولانی‌تر و گران‌تر در اطراف جنوب آفریقا تغییر دهند و هزینه‌های بیشتری را متحمل شوند.

منبع: فارس

برچسب‌ها:

نظر شما