شناسهٔ خبر: 66903701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آنچلوتی بعد از رئال مربیگری نمی‌کند

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد با پایان یافتن قراردادش در رئال مادرید از دنیای مربیگری خداحافظی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی سرمربی ۶۴ ساله ایتالیایی در پایان رقابت‌های این فصل موفق شد با کسب ۹۵ امتیاز قهرمان لالیگا شود آن هم در شرایطی که این تیم هفته آینده در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا شنبه هفته آینده به مصاف بورسیا دورتموند خواهد رفت.

این مربی ۶۴ ساله که تا ژوئن سال ۲۰۲۶ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد در آخرین اظهارنظر خود از بازنشستگی‌اش در رئال مادرید خبر داده است.

کارلتو در این خصوص اظهار داشت: من در اینجا یعنی رئال مادرید و با پایان قراردادم بازنشسته می‌شوم. دوران حرفه‌ای من در اینجا به پایان می‌رسد و هدایت هیچ تیم باشگاهی و ملی را برعهده نخواهم گرفت. هرچند ابتدا یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان را می‌خواهم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از رسمی شدن جدایی تونی کروس هافبک خلاق رئالی‌ها، حال نوبت به مرد اول کهکشانی‌ها فرا رسیده است، کارلو آنچلوتی در دو دوره در سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ و در دوره دوم از سال ۲۰۲۱ تا کنون حضور دارد. کارلو در دوره اول به همراه رئال مادرید چهار جام به دست آورد. آنچلوتی در آن سال‌ها رئال مادرید را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، جام باشگاه‌های جهان و سوپرجام اروپا کرد.

دوره دوم حضور کارلو آنچلوتی در رئال مادرید از سال ۲۰۲۱ شروع شد. رئال مادرید از آن زمان تاکنون قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، قهرمان لالیگا، قهرمان کوپا دل ری، قهرمان جام باشگاه‌های جهان، قهرمان سوپرجام اروپا و قهرمان سوپرجام اسپانیا شده است.

کارلو تمام جام‌های ممکن را به همراه رئال مادرید به دست آورده است و برخی از جام‌ها را هم دو بار برده است. او به طور کلی ده جام به همراه رئال مادرید به دست آورده است و همچنان این فرصت را خواهد داشت تا در این فصل و فصل‌های بعد تعداد جام هایش را افزایش بدهد.

آنچلوتی بعد از رئال مربیگری نمی‌کند


باید دید دوران رئال مادرید پس از این سرمربی ایتالیایی به کجا کشیده می‌شود، با اینکه کیلین امباپه ستاره فرانسوی قرار است در فصل آینده به این تیم بپیوندد آیا کارلتو می‌تواند به نحوی ترکیب تیم خود را پیش ببرد تا مشکلی برای دیگر ستارگان این تیم پیش نیاید؟

یا دوران پس از آنچلوتی برای کهکشانی‌ها چگونه است؟ هوادارانی که در سراسر دنیا به قهرمانی و کسب جام‌های متعدد عادت کرده اند، آیا مربی دیگری پس از کارلو می‌تواند همچین مسئولیت سنگینی را بر عهده بگیرد؟

قبل از این مطرح شده بود که قرار است آنچلوتی سکان تیم ملی برزیل را برعهده بگیرد، اما به قدری قهرمانی با رئال مادرید برای دون کارلو شیرین بود که این مربی بزرگ تصمیم گرفت تا در این تیم بماند و خداحافظی کند.

گویا دیگر رویای قهرمانی برای این مرد بزرگ معنایی ندارد و او تمام افتخارات را با این تیم لالیگایی کسب کرده است.

آنچلوتی با چهار عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا موفق‌ترین سرمربی تاریخ لقب دارد و روز آخر حضور این مرد ایتالیایی در سانتیاگو برنابئو می‌تواند میلیون‌ها طرفدار رئالی را برای آینده این تیم نگران کند.

مروری بر دوران سرمربی‌گری کارلو آنچلوتی در تمامی ادوار:

<div id="video-display-embed-code_2291180" ><script type="text/JavaScript" src="https://snn.ir/fa/news/play/embed/1149325/2291180?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما