شناسهٔ خبر: 66903500 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جوانی جمعیت ؛ اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حفظ و ارتقای سلامت و جوانی جمعیت در  همه ی گروه‌های سنی را هدف غایی مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

جوانی جمعیت ؛ اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از وبدا، صابر جباری رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت در نشست کشوری مدیران جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در ستاد وزارت بهداشت، گفت: جوانی جمعیت اولویت حیاتی و راهبردی کشور در یک دهه آینده است.

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت افزود: ارتقای کرامت مادری و ارزشمندی فرزندآوری در باور و نگاه مردم، دو امر مهم در تحقق اولویت جوانی جمعیت است.
 در نشست کشوری مدیران جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی که با حضور جباری رئیس مرکز، معاونین سلامت خانواده و جوانی جمعیت، روسای ادارات این مرکز و مدیران جوانی جمعیت دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور و همچنین علیپور رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت در ستاد این وزارتخانه برگزار شد،  چالش‌های موجود در حوزه جوانی جمعیت بررسی شد.

تبیین اولویت‌های برنامه‌ای مرکز در سال ۱۴۰۳، ارائه گزارش دومین رویداد جایزه ملی و کارنامه جوانی جمعیت دانشگاه ها، رایزنی درباره برنامه ها، مشکلات و چالش ها، ارائه گزارش بودجه اختصاصی جوانی جمعیت سال ۱۴۰۲ و دسته بندی جدید گروه‌های سنی و ساختار جدید گروه جوانی جمعیت در دانشگاه ها، از جمله موضوعاتی بود که شرکت کنندگان در این نشست بررسی کردند.

نظر شما