شناسهٔ خبر: 66903000 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

اتفاق عجیب برای سریال بدل: اعلام رسمی توقف پخش سریال تا چند ماه آینده!

صاحب‌خبر -

سریال بدل که مجموعه‌ی طنز تازه‌تولید شده در شبکه‌ی سه سیما است پس از گذشت چند قسمت از پخش آن متوقف شده و این توقف پخش تلویزیونی تا چند ماه ادامه خواهد یافت.

بر اساس اعلام صداوسیما دلیل توقف پخش این سریال که به کارگردانی علی مسعودی (مشهدی) تولید شده بود مواردی همچون سوگواری برای جانباختگان سانحه‌ی هلیکوپتر رئیس فقید دولت سیزدهم و همراهانش، پخش زنده‌ی مسابقات فوتبال یورو 2024 و ماه‌های محرم و صفر عنوان شده است.

این تصمیم ناگهانی در حالی اتخاذ شده است که چند روز قبل پایگاه اطلاع‌رسانی سیما از آغاز پخش این سریال طنز خبر داده بود.

صداوسیما صداوسیما کارتونی از بنیامین آل علی، کارتونیست انصاف نیوز

پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در خبری به تاریخ 5 خرداد 1403 نوشت:

«پخش سریال «بدل» که در پی سانحه سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و یارانش و اعلام عزای عمومی متوقف شده بود، از امشب، پنجم خرداد ماه از شبکه سه سیما از سر گرفته می شود»

پایگاه اطلاع‌رسانی سیما در تاریخ 8 خرداد 1403 نوشت:

«مجموعه طنز تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه کنندگی رضا نصیری که پخش آن از بیست و هفتم اردیبهشت ماه از شبکه سه آغاز شده بود، پس از وقوع سانحه دل‌خراش سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش، متوقف شد.
با توجه به محتوای طنز سریال و به احترام مخاطبین و ایام سوگواری شهدای خدمت و هم‌چنین در پیش بودن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و تلاقی ساعت پخش سریال با مسابقات فوتبال یورو ۲۰۲۴ در شبکه سه سیما، ادامه پخش این مجموعه تلویزیونی به زمانی مناسب در ماه‌های آینده موکول شد.
زمان آتی پخش سریال به اطلاع مخاطبین محترم خواهد رسید»

خبرگزاری اصولگرای تسنیم در این ارتباط نوشت:

چندی قبل با شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان شهید او در جریان حادثه بالگرد هوایی، تلویزیون تا پایان عزای عمومی برنامه‌های طنز خود را متوقف کرد.

به دنبال بازگشت سریال‌های تلویزیون به روال پخش، علیرضا مسعودی معروف به علی مشهدی کارگردان سریال «بدل» گفت این سریال هم از شنبه به آنتن برمی‌گردد.

اما این اتفاق نیفتاد تا به نقل از سیمافیلم دلیل ادامه این توقف در پخش، رسانه‌ای شود. در متن این خبر آمده است: مجموعه طنز تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علیرضا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری که پخش آن از بیست و هفتم اردیبهشت ماه از شبکه سه آغاز شده بود، پس از وقوع سانحه دل‌خراش سقوط بالگرد رئیس‌جمهور شهید و همراهانش، متوقف شد.

با توجه به محتوای طنز سریال و به احترام مخاطبان و ایام سوگواری شهدای خدمت و هم‌چنین در پیش بودن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، تلاقی ساعت پخش سریال با مسابقات فوتبال یورو 2024 در شبکه سه سیما و در پیش بودن ماه‌های محرم و صفر، ادامه پخش این مجموعه تلویزیونی به زمانی مناسب در ماه‌های آینده موکول شد.

زمان آتی پخش سریال به اطلاع مخاطبان خواهد رسید.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما