شناسهٔ خبر: 66902381 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جشن ازدواج آسان ۸ زوج جوان رفسنجانی برگزار می‌شود

فرماندار رفسنجان گفت: ۸ زوج جوان رفسنجانی، آغاز زندگی مشترک خود را با تأسی از سنت حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) با کمترین تشریفات جشن می گیرند.

صاحب‌خبر -

حسین رضایی در ستاد ساماندهی امور جوانان رفسنجان که با محوریت ازدواج و جوانی جمعیت با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و اعضای عضو کمیته ساماندهی امور جوانان در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: با توجه به هفته ازدواج (که از ۱۹ خرداد سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س))) آغاز می‌شود، مراسم ازدواج آسان ۸ زوج جوان رفسنجانی طی ۲۰ خرداد در یکی از تالار‌های این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: مهریه‌های سنگین و تشریفات و تجملات در جهیزیه و عقد و عروسی یکی از موانع ازدواج جوانان است که با فرهنگ سازی‌های لازم درکنار برگزاری این نوع مراسم، درسطح شهرستان به دنبال رواج ازدواج‌های آسان هستیم.

علی رویگر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رفسنجان نیز گفت: ازدواج‌های آسان به شکل دسته جمعی می‌تواند در تغییر سبک پرهزینه ازدواج، موثر واقع شود.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی برای جوانان در راستای ازدواج و جوانی جمعیت خواهیم داشت از جمله اجرای مشاوره‌های رایگان قبل و بعد ازدواج برای زوجین در سه مرکز مشاوره تحت پوشش این اداره و تشکیل کارگروه ویژه ازدواج در شهرستان است.

رویگر تصریح کرد: در این کارگروه مباحث ازدواج آسان، اشتغال، مسکن برای جوانان مطرح و موانع آن‌ها در راستای تسهیل سازی و ساماندهی امور جوانان بررسی و برطرف خواهد شد.

نظر شما