شناسهٔ خبر: 66901682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

حکم انتصاب شهردار رودبار لغو شد!

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛ وکیل آقایان مجتبی امانی و محمدصادقی از صدور حکم قطعی لغو انتصاب کامران میرزایی بعنوان شهردار رودبار توسط شعبه ۲۵ تجدید نظر دیوان عدالت اداری خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، با پیگیری های محمد صادقی و مجتبی امانی دو عضو شورای شهر رودبار و وکیل آنها  محسن خاکزاد از طریق مراجع قضایی حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو شد.

یازدهم آبان ماه سال 1402 حکم شهردار رودبار امضا و عصر روز چهاردهم آبان ماه بدون دعوت و حضور اعضای شورای شهر رودبار مراسم معارفه وی برگزار شد.

صادقی عضو شورای شهر رودبار در این باره به ایلنا، گفت: بالاخره تلاش های من و همکارم به نتیجه رسید و با پیگیری های محسن خاکزاد وکیل مان توانستیم از طریق دیوان عدالت اداری با ثبت شکایت از بی عدالتی که برای انتخاب شهردار رودبار صورت گرفته بود به نتیجه برسیم و رای قطعی حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو شود.

محمد صادقی پیش از این  به ایلنا گفته بود: به دیوان شکایت می کنیم چراکه  صورت جلسه برای انتخاب شهردار خارج از دفتر شورا و احتمالا در دفتر فرماندار و به اجبار یا توصیه کسی به امضا رسید اما شک ندارم که فرماندار رودبار پشت این ماجراست چراکه ما به فرماندار اعلام کردیم که این اسناد و مدارک و امضاها متعلق به ما نیست. حتی از مراجع ذی ربط خواستیم این امضاها و مدارک جعلی از سوی اعضای شورای شهر رودبار را جهت خط‌شناسی مورد بررسی و کارشناسی قرار دهند اما متاسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم.

محسن خاکزاد وکیل دو عضو شورای شهر رودبار در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: با رای قطعی صادره توسط شعبه ۲۵ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری، حکم انتصاب کامران میرزایی به عنوان شهردار رودبار لغو و وی دیگر قانونا شهردار رودبار نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما