شناسهٔ خبر: 66901000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛

واکنش شمسایی به عدم حضورش در قرعه کشی جام جهانی فوتسال +فیلم

قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال ازبکستان در روز یکشنبه ۶ خرداد در شهر سمرقند برگزار شد. سرمربی تیم ملی فوتسال در این مراسم حضور نداشت.

صاحب‌خبر -

قرعه کشی جام جهانی 2024 ازبکستان در روز یکشنبه ۶ خرداد در شهر سمرقند برگزار شد. این دوره از بازی‌های جام جهانی فوتسال از ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریور) تا ۶ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۵ مهر) برگزار می‌شود و ۲۴ تیم در آن حضور خواهند داشت. بر این اساس تیم ملی ازبکستان به عنوان میزبان جام جهانی در کنار ایران، تاجیکستان، تایلند و افغانستان ۵ تیم آسیایی حاضر در جام جهانی را تشکیل می‌دهند. تیم ملی فوتسال ایران که در سید اول قرار داشت با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و همگروه شد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این مراسم حضور نداشت و وی در خصوص عدم حضور خود در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، گفت: یک سری مسائل شخصی و کاری برای من پیش آمد و دو دعوتنامه آمد که یکی برای سرمربی و دومی برای مدیر تیم و دعوتنامه سومی در کار نبود و موضوع بعدی این بود که کار‌های شخصی خیلی سنگین داشتم و باید در کشور می‌ماندم بعد از قهرمانی در آسیا اتفاقای مالیاتی سنگینی برایم افتاد و باید آن را پیگیری می‌کردم که در پیگیری این اتفاقات بودم که رئیس جمهور کشورمان و همراهانشان به شهادت رسیدند و یک تاخیری در کار ایجاد شد، جایی نوشته بودند که آقای ممبینی ناراحت بودند که من حضور نداشتم و بنده با ایشون صحبت کردم و دبیر فدراسیون گفتند همچین مصاحبه‌ای انجام ندادند و یک نفر به عنوان عضو هیئت رئیسیه در این مراسم شرکت کردند.

قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:
 
گروه A: ازبکستان، پاراگوئه، کاستاریکا، هلند
گروه B: برزیل، تایلند، کرواسی، کوبا
گروه C: آرژانتین، اوکراین، افغانستان، آنگولا
گروهD : اسپانیا، قزاقستان، نیوزلند، لیبی
گروهE : پرتغال، مراکش، تاجیکستان، پاناما
گروهF : ایران، فرانسه، ونزوئلا، گواتمالا

انتهای پیام/

نظر شما