شناسهٔ خبر: 66900657 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مسلمی‌نائینی مطرح کرد؛

تحقق 640 مورد تولید علم در جهاددانشگاهی

رئیس جهاددانشگاهی از تحقق 640 مورد تولید علم در این نهاد انقلابی خبر داد و گفت: برای اینکه این محصولات برای رفع نیاز جامعه به تولید انبوه برسد، نیازمند مشارکت بیشتر مردم در این زمینه هستیم.

صاحب‌خبر -

حسن مسلمی نائینیحسن مسلمی‌نائینی، رئیس جهاددانشگاهی در حاشیه مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام راحل(ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری که امروز، هشتم خردادماه در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، درگفت‌و‌گو با ایکنا، در رابطه با حرکت جهاددانشگاهی در مسیر علم و فناوری در گام دوم انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در این زمینه اظهار کرد: امام راحل(ره) اعتقاد راسخ و محکمی به مردم داشتند و معتقد بودند که با حضور مردم در صحنه می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اعتقاد راسخ امام راحل(ره) به مردم و مقوله خودباوری ملت ایران افزود: اعتقاد امام(ره) به مردم و روحیه خودباوری که ایشان در ملت ایران ایجاد کردند، این درس را به همه ما می‌دهد که با اعتقاد راسخ به مردم و خودباوری به سمت توسعه و تعالی حرکت کنیم. مقام معظم رهبری امسال را سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کردند و به همین دلیل باید از این فرصت استفاده کرده و جهش مهمی را در جهاددانشگاهی ایجاد کنیم.  

مسلمی‌نائینی ادامه داد: جهاددانشگاهی و مجموعه فعال در این نهاد انقلابی تاکنون توانسته‌اند تا بیش از 640 مورد تولید علم داشته باشند. امروز باید بیش از پیش تلاش کنیم تا این تولیدات را به محصول مورد نیاز مردم تبدیل کنیم و امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم و تلاش همکاران در جهاددانشگاهی به این مهم دست پیدا کنیم.  

رئیس جهاددانشگاهی تصریح کرد: برخی از تولیدات جهاددانشگاهی نیازمند بودجه‌ مورد نیاز برای تولید و عرضه انبوه هستند و بودجه‌های دولتی نیز متأسفانه در حدی نیست که بتوانیم تمامی این محصولات را به تولید انبوه برسانیم. برای این مسئله نیازمند مشارکت بیشتر مردمی هستیم تا بتوانیم محصولات جهاددانشگاهی را به تولید انبوه رسانده و برای رفع نیاز جامعه، در اختیار مردم قرار دهیم. 

انتهای پیام

نظر شما