شناسهٔ خبر: 66899656 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مادامی که فرهنگ شهادت در جامعه جاری است خطری ما را تهدید نمی کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اولین جلسه هم‌اندیشی میزبانی از شهدای گمنام استان استان، گفت: مادامی که فرهنگ شهادت در جامعه جاری است، خطری ما را تهدید نمی کند لذا ما در خصوص تکریم جایگاه شهید با کسی تعارف نداریم. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اولین جلسه هم‌اندیشی میزبانی از شهدای گمنام استان استان، گفت: مادامی که فرهنگ شهادت در جامعه جاری است، خطری ما را تهدید نمی کند لذا ما در خصوص تکریم جایگاه شهید با کسی تعارف نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرضا مرادحاجتی در اولین نشست هم‌اندیشی میزبانی از شهدای گمنام خوزستان که در محل سالن جلسه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رییسی و همراهان خدمتگزارش اظهار کرد: حضور گرم و با بصیرت مردم ایران در مراسم تشییع و تدفین شهدای خدمت، هم سیلی محکم دیگری به گوش دشمنان بود و هم مرتبه ایی دیگر این ملت بصیر با رهبرشان پیمانی دوباره بستند.

او گفت: خیل عظیم حضور مردم و عرض ارادت‌شان به شهدای خدمت حتی رسانه‌های معاند را هم وادار کرد که اعتراف کنند، پیوند ملت ایران با نظام، انقلاب و کارگزاران صدیق‌اش محکم تر از همیشه است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: هر چه اقتدار و صلابت داریم از برکت وجود خون همین شهدایی است که به ظاهر گمنام‌اند ولی نام شان بر اندام استکبار جهانی لرزه می‌اندازد.

مرادحاجتی ادامه داد: شهدا، خودشان تعیین می‌کنند که کجا دفن شوند و ما تنها وسیله‌ای هستیم که اسباب این حضور معنوی را فراهم کنیم و خوش به سعادت کسانی مثل شما که برای میزبانی از این شهدا رقابت می‌کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان اضافه کرد: مادامی که فرهنگ شهادت در جامعه جاری است، خطری ما را تهدید نمی کند لذا ما در خصوص تکریم جایگاه شهید با کسی تعارف نداریم؛ هر مجموعه‌ای که درخواست داده باید یادمان شهید را قبل از خاکسپاری به اتمام برساند و مقدمه های پیوست فرهنگی آن محیط را نیز فراهم کند.

لازم به ذکر است که در ادامه این جلسه حاضرین گزارشی از آخرین روند فعالیت‌های خود برای میزبانی شایسته از شهدای گمنام ارایه دادند و خواستار تداوم جلسه ها تا زمان قطعی واگذاری شهید در مجموعه خود شدند.

انتهای پیام/

نظر شما