شناسهٔ خبر: 66899066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

علاقمندان گیلانی برای شرکت در مسابقات قرآنی دعوت شدند

رشت - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل و هفتمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم از علاقمندان استان برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت نام تا نوزدهم ماه جاری فرصت دارند تا به http://my.oghaf.ir مراجعه کنند.

وی افزود: رشته‌های مسابقه‌ها در گروه سنی بالای ۱۸ سال در بخش آوایی انفرادی حفظ پنج، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء، قرآن کریم، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان را شامل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: بخش گروهی مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم و بخش معارفی عمومی شامل ترجمه سوره‌های لقمان، حجرات و حشر است.

وی با بیان اینکه بخش معارفی تخصصی نیز شامل معارف قرآن‌ کریم، نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه است ادامه داد: رشته‌های مسابقه‌ها ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال قرائت و حفظ کل قرآن کریم را شامل می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان بیان کرد: چهل و هفتمین دوره مسابقه‌های سراسری قرآن کریم در سه بخش شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله شهرستانی آوایی نیمه نخست تیرماه در رشت، لاهیجان و تالش و مرحله استانی آوایی نیز نیمه دوم مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود اضافه کرد: مرحله شهرستانی معارفی ١١ مرداد و مرحله استانی معارفی نیز ٢٩ شهریور ماه امسال به صورت حضوری و کتبی در رشت برگزار می‌شود.

نظر شما