شناسهٔ خبر: 66898838 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دوست ندارم هرگز با سیتی بازی کنم

والورده فاش کرد: چرا گل به سیتی را جشن نگرفتم

فده والورده سیتی را سخت‌ترین حریف دوران فوتبالش عنوان کرد و گفت چرا گلی که در برنابئو به سیتی زد را جشن نگرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امسال توانست منچسترسیتی را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حذف کند و برای دومین بار در سه سال اخیر مانع صعود تیم تحت هدایت پپ گواردیولا شود.

2027429

در بازی رفت دو تیم 3-3 در برنابئو مساوی کردند. ابتدا سیتی پیش افتاد و سپس رئال دو گل متوالی زد. در ادامه سیتی توانست دو گل دیگر بزند و 2-3 پیش بیفتد ولی فده والورده توانست کار را به تساوی بکشاند اما او خوشحالی معمول خود را نشان نداد.

2027431

فده در مصاحبه با مارکا در این رابطه گفت: «بعضی‌ها می‌گویند به خاطر همان گل بود که ما صعود کردیم و برخی دیگر نظری متفاوت دارند. یادم است بعد از بازی رفت یک مصاحبه داشتم و آنجا تصور می کردم گلی که زدم چندان ارزش نداشت. از من پرسیدند چرا گلم را جشن نگرفتم و پاسخی برایش نداشتم ولی حس درونی‌ام این بود که تساوی 3-3 برابر سیتی تفاوتی با شکست ندارد چون باید بازی برگشت را در اتحاد انجام می‌دادیم. برای گلم ارزش زیادی قائل نشدم ولی بعد از بازی برگشت متوجه شدم گلی که زدم چقدر ارزش داشت. اگر با شکست به اتحاد می‌رفتیم، کارمان تمام بود.»

فده ادامه داد: «برای من حریفی دشوارتر از سیتی وجود ندارد و امیدوارم دیگر با این تیم روبه‌رو نشویم. دو سال پیش هم که صعود کردیم، برابر آنها بسیار رنج کشیدیم. آنجا با حذف سیتی نیروی مضاعفی گرفتیم و در نهایت قهرمان شدیم. امیدوارم امسال نیز همان اتفاق تکرار شود.»

نظر شما