شناسهٔ خبر: 66898783 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اجرای ۴۰۰۰ مترمربع سنگ‌فرش در فاز دوم پارک باغشمال تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: عملیات کف‌سازی در مساحتی افزون بر ۲۰ هزار مترمربع در فاز دوم پارک باغشمال تداوم دارد که در این راستا تاکنون بیش از ۴۰۰۰ متر کف‌سازی اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، علی قاسمی ظهر امروز _سه شنبه هشتم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون بیش از ۴۰۰۰ متر از پیاده‌راه‌های فاز دوم کف‌سازی شده است که این روند با خاک برداری و تسطیح ضلع شمالی پارک و پیرامون عمارت کلاه فرنگی، عملیات کف‌سازی تداوم دارد.

وی با بیان اینکه فاز دوم پارک باغشمال تبریز در ۵۳ هزار مترمربع در حال آماده‌سازی است، افزود: فاز نخست این پارک در ۴۶ هزار مترمربع طی سال‌های گذشته به بهره‌برداری رسیده است.

شهردار منطقه ۳ تبریز با تاکید بر اینکه برای استفاده هرچه سریع‌تر شهروندان از این فضای سبز و مفرح در مرکز شهر تبریز عملیات عمرانی برای آماده‌سازی فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عملیات کف‌سازی و جدول‌گذاری پیاده‌راه‌ها در حال تکمیل است.

قاسمی با اعلام اینکه در کنار کف‌سازی پیاده‌راه‌ها عملیات جدول‌گذاری نیز انجام شده است، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰۰ متر طول جدول‌گذاری انجام شده است.

وی گفت: وسعت فضای سبز مجموعه تاریخی - فرهنگی باغشمال در سطح حوزه استحفاظی منطقه ۳ قابل توجه است، به نحوی که بر سرانه فضای سبز سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ به مقدار ۰.۵ مترمربع می‌افزاید.

نظر شما