شناسهٔ خبر: 66898671 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سخنگوی انصارالله حملات رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد

سخنگوی انصارالله یمن جنایت شنیع رژیم صهیونیستی علیه آوارگان شهر رفح در جنوب نوار غزه را که منجر به شهادت ده‌ها غیرنظامی بی‌گناه شد، به شدت محکوم کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، محمد عبدالسلام، سخنگوی انصارالله یمن این جنایت را نسل‌کشی توصیف کرد که بر سوابق گسترده جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین می‌افزاید.
 
عبدالسلام با تاکید بر اینکه چنین تجاوزاتی هیچ پیروزی برای دشمن به همراه نخواهد داشت، تصریح کرد: «ایستادگی مردم فلسطین، این جنایات را بیهوده خواهد کرد.»
 
سخنگوی انصارالله با انتقاد از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایات، آن را همدستی با اسرائیل دانست و خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و پاسخگویی این رژیم به جنایات خود شد.
 
عبدالسلام با تاکید بر حمایت همه جانبه مردم یمن از فلسطینیان در ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوزات صهیونیستی، ابراز اطمینان کرد که پیروزی در نهایت برای مردم فلسطین خواهد بود.
 
در همین راستا وزارت حقوق بشر یمن نیز در بیانیه‌ای قتل عام رژیم صهیونیستی علیه آوارگان در رفح را محکوم کرد.
 
در این بیانیه تاکید شده است که این کشتار بخشی از سلسله جنایات نسل‌کشی مورد حمایت آمریکا است که وحشی‌گری دشمن صهیونیستی و بی توجهی آن به ارزش‌های انسانی را نشان می‌دهد.
 
این وزارتخانه افزود که این وضعیت افکار عمومی جهانی را به چالش می‌کشد و خواستار دستور دادگاه بین‌المللی برای توقف هدف قرار دادن رفح و حمایت از مردم فلسطین شد.
 
وزارت حقوق بشر یمن تاکید کرد که مسئولیت کامل و مستقیم این کشتار بر عهده آمریکا است و آن را ننگی بر آمریکا و همه کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی دانست.
 

نظر شما