شناسهٔ خبر: 66898546 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان:

۹۵.۵ درصد روستاهای استان زنجان گاز دارند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: میزان برخورداری روستاهای استان زنجان از نعمت گاز به ۹۵.۵ درصد رسیده است.

صاحب‌خبر -

‌رحیم سلیمانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۳۲ هزار و ۸۹۹ مشترک در بخش خانگی، ۴۸۷۰ مشترک در بخش تجاری و ۲۱۰ مشترک در بخش صنعتی به مشترکان گاز استان اضافه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت به ۱۳۸ روستای استان زنجان گازرسانی شده است، اضافه کرد: در حال حاضر میزان برخورداری روستاهای استان به ۹۵.۵ درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان میزان برخورداری خانوارهای استان زنجان را از گاز طبیعی ۹۸.۵ درصد دانست و اضافه کرد: با همکاری‌های صورت گرفته خدمات شرکت گاز برای خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی رایگان شده است.

سلیمانی‌نژاد با تاکید بر اینکه شرکت گاز استان در راستای افزایش تولید با صنایع همکاری خوبی داشته است، اذعان داشت: کمک به بخش مولد اقتصادی با هدف جهش تولید در صورت همکاری و پرداخت به‌موقع گازبها توسط صنایع امکان‌پذیر است.

وی از پیگیری مطالبات شرکت گاز استان از مشترکان خبر داد و تصریح کرد: در صورت پرداخت نکردن گازبها، برای وصول مطالبات با حفظ حرمت و کرامت مشترکان در مرحله نخست، اخطاریه صادر می‌شود که اگر مورد توجه قرار نگیرد، نسبت به قطع گاز آن‌ها اقدام می‌شود تا مشترک بدهکار در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی خود اقدام کند.

نظر شما