شناسهٔ خبر: 66898530 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس هیئت ورزش کارگری گیلان در سمت خود ابقاء شد

رشت - ایرنا - حجت پهلوان یلی رئیس هیئت ورزش کارگری گیلان امروز سه شنبه با برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست هیئت ورزش کارگری در سمت خود ابقاء شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مجمع انتخابات ریاست هیئت یادشده با حضور جواد رمضی رئیس این فدراسیون در رشت برگزار شد که در نهایت،‌ حجت پهلوان‌یلی به مدت چهار سال دیگر در این سمت باقی ماند.

پهلوان یلی که تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات ورزش کارگری استان گیلان بود و سابقه سرپرستی این فدراسیون را در کارنامه خود دارد، در پایان این انتخابات ۲۰ رای از ۲۱ آرای ماخوذه را کسب کرد.

همچنمین زهرا پوریحیی به عنوان نایب رئیس، سیاوش آقاجانی به عنوان خزانه دار، محمد ساسانیان و ساناز باباخانی به عنوان اعضای هیئت رئیسه هیئت ورزش کارگری گیلان انتخاب شدند؛ ضمن اینکه محمدعلی رستمی به عنوان بازرس اداره ورزش و جوانان گیلان در این هیئت انتخاب شد.

تلاش بیشتر برای توسعه ورزش کارگری گیلان

همچنین مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان این انتخابات اظهار کرد:‌ هیئت ورزش کارگری گیلان باید تلاش کند تا ورزش در هر ۲ بخش قهرمانی و همگانی بیش از پیش در کارخانجات و در جامعه کارگری گسترش یابد.

جهانبخش آرمان افزود: خوشبختانه پهلوان یلی از تجربه خوبی برخوردار است و با توجه به انتحاب مجدد به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری گیلان، امیدواریم که شاهد توسعه بیشتر ورزش در حوزه کارگری باشیم.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: البته ورزش قهرمانی موتور محرکه ورزش همگانی است زیرا استعدادهای خوبی در ورزش همگانی شناسایی می شود که این استعدادها در نهایت در ورزش قهرمانی حضور یافته و افتخار کسب می‌کنند.

نظر شما