شناسهٔ خبر: 66897656 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

فلاح: برای کسب عنوان پنجمی تلاش می‌کنیم

صاحب‌خبر -

پاسور تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: دیدار با هند جنبه انتقامی دارد و برای کسب عنوان پنجم چلنج‌کاپ آسیا تلاش خواهیم کرد.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال زنان ایران امروز (سه شنبه هشتم خرداد) در مرحله حذفی سومین دوره چلنج‌کاپ زنان آسیا به مصاف تیم هنگ‌کنگ رفت و به برتری سه بر یک دست یافت.

پاسور تیم ملی والیبال زنان ایران که در جریان این دیدار دچار مصدومیت شد درباره این مسابقه گفت: متاسفانه از قبل، دچار آسیب دیدگی در ناحیه کمر بودم اما با کمک فیزیوتراپ تیم به میدان رفتم ولی در جریان دیدار با هنگ‌کنگ و در امتیاز پایانی ست دوم یک برخورد ناگهانی با یکی از بازیکنان‌ داشتم و مصدومیتم تشدید شد و ادامه دیدار با هنگ‌کنگ را از دست دادم.

درسا فلاح ادامه داد: دیدار با هنگ‌کنگ خیلی حساس شده بود اما در دلم احساس می‌کردم برنده می‌شویم. هنگ کنگ تیم توپ‌گیری بود و جا دارد به تمامی بازیکنان تیم ایران برای کسب این پیروزی خسته نباشد بگویم.

وی درخصوص شرایطش برای حضور در دیدار مقابل هند، گفت: هنوز شرایطم مشخص نیست و باید با فیزیوتراپ تیم ملی صحبت کنم تا مشخص شود. دیدار با هند برای تیم‌مان جنبه انتقامی دارد و دوست دارم که شکست در مرحله مقدماتی مقابل این تیم را جبران کنیم و به جایگاه پنجم دست یابیم.

تیم ملی والیبال زنان ایران ساعت 8:30 دقیقه فردا (چهارشنبه نهم خرداد) در آخرین مسابقه خود در چلنج کاپ آسیا برای کسب رتبه پنجمی به مصاف هند می‌رود. تیم ایران در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها که روز سوم خرداد برگزار شد، نتیجه را سه بر صفر به این تیم واگذار کرد و شاگردان بلوزی زاده فردا برای جبران این نتیجه به میدان می‌روند.

نظر شما