شناسهٔ خبر: 66897382 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت

اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت تحت نظارت سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و با همکاری مناطق ۲۲ گانه کلانشهر تهران آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز اجرای مرحله دوم طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: مرحله دوم طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان، متکدیان، افراد بی سرپناه و کارتن خواب و همچنین معتادان متجاهر پایتخت تا ۱۶ خرداد ادامه خواهد داشت.

محمد نقیب افزود: در چند روز گذشته بازدید‌های میدانی شبانه از مناطق آسیب پذیر از جمله شوش و هرندی داشتیم و آسیب‌های اجتماعی در این نواحی بسیار کاهش پیدا کرده و دیگر شاهد تجمع معتادان متجاهر و افراد کارتن خواب در این محدوده‌ها نیستیم.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: با اجرای مرحله دوم این طرح نیز در صورت مشاهده افراد بی سرپناه، کارتن خواب و معتادان متجاهر، آنها را ساماندهی خواهیم کرد.

محمد نقیب افزود: برای تقویت ناوگان گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر در مناطق ۲۲ گانه نیز به زودی ۵۰ خودروی ون حامی شهر در اختیار مناطق قرار خواهد گرفت و نسبت به میزان آسیب‌های اجتماعی مناطق، بین یک تا سه خودرو تحویل داده می‌شود تا ساماندهی آسیب‌های اجتماعی با قدرت بیشتری ادامه یابد.

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: الان نیز بیش از ۵۰ گشت حامی شهر برای ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی در پایتخت به صورت شبانه روزی تردد دارند.

محمد نقیب از شهروندان تهرانی خواست در صورت مشاهده افراد بی سرپناه و کارتن خواب موارد را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند تا گشت‌های حامی شهر بدون درنگ در محل حاضر شده ، آسیب دیدگان اجتماعی را به مراکز مربوط منتقل کنند.

نظر شما