شناسهٔ خبر: 66896795 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دوبله یک سریال جدید جنایی برای پخش از تلویزیون

فرزانه سبزعلی

سریال جدید «ژن جنایت» در ژانر اکشن و جنایی در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سریال در گونه اکشن، جنایی و درام محصول برزیل در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبله این سریال مهسا عرفانی و صدابرداری آن به عهده سهیل عابدی است.

رضا آفتابی، بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، شهریار ربانی، حمیدرضا معینی، مهوالملوک رفیعی طاری، افشین زی نوری، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، علیرضا شایگان، داود شعبانی نصر، زهره شکوفنده، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، بهروز علیمحمدی، پویا فهیمی، کوروش فهیمی، شروین قطعه ای، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمدطاهر، مریم معینیان، امیر منوچهری، علی همت مومیوند، بهمن هاشمی، عباس نباتی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و مهسا عرفانی از گویندگان این سریال هستند.

«ژن جنایت» درباره گروهی از ماموران فدرال است که تلاش می‌کنند برای حل پرونده حمله به مرکز پلیس و همچنین یک سرقت بزرگ و بی‌سابقه با یکدیگر همکاری کنند. در جریان تحقیقات این پرونده مشخص می‌شود که یکی از افسران پلیس که به عنوان مامور مخفی در تشکیلات خلافکاران حضور داشته اقدام به سو استفاده از موقعیت خویش کرده و در ازای گرفتن پول به خلافکاران اطلاعات محرمانه را فروخته است. در انتهای مجموعه این شخص شناسایی و دستگیر می‌شود.

شبکه‌ تماشا مسئولیت رصد این سریال را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما