شناسهٔ خبر: 66896731 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خدمات جهادی دولت خدمتگزار شهید رییسی با جدیت تداوم دارد

شیراز- ایرنا- مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: خدمات جهادی دولت خدمتگزار و مردمی شهید آیت الله رییسی با جدیت تداوم دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد رضایی، سه شنبه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان بوانات، ضمن تسلیت شهادت خادم الرضا شهید آیت رییسی و همراهان وی افزود: تمام دولتمردان در استان فارس با تمام توان در مسیری که دولت برای خدمت بی منت به مردم و به ویژه اقشار محروم جامعه ریل گذاری کرده پر قدرت تر از گذشته حرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم تمام این تلاش ها و مجاهدت ها به بهبود هرچه بهتر شرایط اقتصادی و معیشتی مردم و شیرین شدن کام آنها منتهی شود و قطعا این مهم در سایه تفکر جهادی و انقلابی ما می توانیم محقق خواهد شد.

خدمات جهادی دولت خدمتگزار شهید رییسی با جدیت تداوم دارد

خدمت صادقانه به مردم بوانات با جدیت دنبال می شود
فرماندار شهرستان بوانات نیز، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی گفت: با تمام توان و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و امکانات، در جهت ارائه خدمت صادقانه به مردم این شهرستان با جدیت تلاش خواهیم کرد.

سرورالدین همتی گشتاسب افزود: می کوشم که با همکاری و کمک همه خدمتگزاران مردم، انقلاب و نظام در بوانات، گام‌های بلندی در جهت رشد، توسعه و شکوفایی این شهرستان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برداشته شود.

وی ادامه داد: از تمام مجموعه ها و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان از جمله شهرداری ها و همچنین مردم انقلابی شهرستان دعومت می کنیم که به منظور رشد و توسعه شهرستان، ما را در تحقق اهداف و برنامه‌ها یاری کنند.

در این آیین سرورالدین همتی گشتاسب به عنوان فرماندار جدید بوانات معرفی و از تلاش های علی زمانی تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

پیکر خادم الرضا(ع) و سید محرومان شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی با مشایعت تاریخی ملت ایران در خطه خورشید و در مشهدالرضا، شهر شهادت، در رواق «دارالسلام» حرم علی بن موسی الرضا(ع) و در آغوش سلطان مهربانی‌ها و ضامن آهو به خاک سپرده شد و آرام گرفت.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

شهرستان بوانات در ۲۳۰ کیلومتر شمال شرق شیراز واقع است.

نظر شما