شناسهٔ خبر: 66896694 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

راز پرونده پیچیده قتل هولناک زن جوان در بم افشا شد

راز پرونده پیچیده قتل زن جوان در بم کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از کشف راز قتل زن جوان پس از گذشت یک سال و دستگیری شش متهم دخیل در این جنایت هولناک خبر داد.

بهنام جعفری‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم امروز «سه‌شنبه، هشتم خرداد ماه»، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: حدود یک سال قبل، مرد و زن جوانی مورد آدم‌ربایی مسلحانه قرار گرفتند.

او ادامه داد: پس از گذشت سه ماه، با تلاش‌های صورت‌گرفته، مرد ربوده‌شده از چنگال آدم‌ربایان آزاد شد اما از سرنوشت زن جوان خبری نبود.

جعفری زاده افزود: در فروردین امسال، با پیگیری‌های انجام‌شده از سوی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم و کارآگاهان ویژه پلیس آگاهی استان، راز این قتل کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم بیان کرد: طی عملیات‌های غافلگیرانه، تعداد شش نفر متهم دخیل در این جنایت دستگیر شدند؛ همچنین با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، متهمین اقدام به اعتراف کرده و جنازه مقتول در بیابان‌های اطراف شهرستان بم کشف شد.

جعفری‌زاده با اشاره به اینکه در این رابطه دو قبضه سلاح غیرمجاز کلت کمری کشف شده است، تاکید کرد: متهمین تحت قرار بازداشت موقت در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم ضمن تقدیر از تلاش‌های بازپرس محترم پرونده در انجام تحقیقات و کشف حقیقت هشدار داد: با هرگونه اقدام خلاف امنیت به ویژه جرایم خشن بدون هیچ اغماضی برخورد قاطع خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم تصریح کرد: اشد مجازات برای مرتکبین این نوع جرایم در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها:

نظر شما