شناسهٔ خبر: 66895897 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

سید علی مهاجر تاکید کرد؛

انتخاب ما را خدا انتخاب کرد/ در هشتم تیر باید اصلحی در تراز گفتمان انقلاب انتخاب کنیم

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عصر دوشنبه سید علی مهاجر در سوگواره فرهنگی و هنری شهید جمهور گفت: مردمی بودن و دغدغه مردم را داشتن  و اخلاص و برای خدا کار کردن از ویژگی های بارز شهید جمهور بود.

وی افزود: افتخار می کنم  به کسی رای دادم و  در دولتی خدمت می کنم که رئیس جمهورش را خدا انتخاب کرد و به فیض شهادت نائل آمد و ما انتخابات پیش رو در هشتم تیر ماه باید اصلحی در تراز گفتمان انقلاب انتخاب کنیم.

مهاجر در ادامه با اشاره به خاطراتی از سفر رئیس جمهور فقید به استان گلستان، گفت: ایشان و همراهانش اصلا اهل تشریفات نبودند و امیداورم بتوانیم با الگوبرداری از آن شهید والامقام بتوانیم صادقانه خدمت کنیم.

وی سپس درباره درباره برخی از ویژگی های شهید جمهور گفت: آیت الله رئیسی  نترس بود، قول و عملش یکی و مهربان و دارای رافت اسلامی بود. همچنین ساده زیستی و ارتباط نزدیک با مردم و خردورزی و استفاده از همه ظرفیت ها از دیگر ویژگی های بارزش بود.

گفتنی است،در ماتم سیدالشهدای خدمت و همراهان شهیدش و باهدف ادای احترام اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و قرآنیان استان گلستان به شهدای خدمت، سوگواره فرهنگی هنری با عنوان «شهید جمهور» در سالن اصلی تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

 

 

نظر شما