شناسهٔ خبر: 66895466 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

خدمات ارزنده شهید جمهور در مسیر پیشرفت کشور ماندگار خواهد بود

«محمدی» گفت: خدمات ارزنده شهید جمهور در مسیر پیشرفت کشور بسیار قابل‌توجه و ماندگار خواهد بود و همچنین خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته در دولت سیزدهم در استان کرمانشاه بسیار قابل‌توجه است.

صاحب‌خبر -
به گزارش‌ دفاع‌پرس از کرمانشاه، «قباد محمدی» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: خدمات ارزنده شهید جمهور در مسیر پیشرفت کشور بسیار قابل‌توجه و ماندگار خواهد بود و همچنین خدمات بهداشتی درمانی صورت گرفته در دولت سیزدهم در استان کرمانشاه بسیار قابل‌توجه است.
 
وی با بیان اینکه شهید رئیسی در دوران سختی دولت را تحویل گرفت، افزود: در سال ۱۴۰۰ روزانه ۷۰۰ مورد فوت در کشور براثر کرونا داشتیم که با خدماتی که ارائه شد و با فعالیت جهادی دولت و رئیس‌جمهور، بالاترین آمار تزریق واکسیناسیون در کشور را رقم زدیم و واکسیناسیون گسترده باعث شد این بیماری در کشور ما به بهترین نحو ممکن کنترل شود.
 
این مسئول تصریح کرد: پایان انتظار پرستاران برای اجرای قانون تعرفه گذاری و اجرای طرح پزشک خانواده در کشور از مهم‌ترین اقدامات دولت شهید رئیسی در حوزه سلامت بود.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی  استان کرمانشاه ادامه داد: بحث جوانی جمعیت نیز در این دولت شروع شد که نتایج بسیار خوبی را درزمینه‌ی رشد جمعیت به همراه داشته و خواهد داشت.
 
محمدی با اشاره به اینکه اجرا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی حوزه سلامت و تکمیل پروژه‌هایی که در استان در این حوزه تعطیل‌شده بود از دیگر اقدامات مهم دولت شهید رئیسی در استان است، یادآور شد: پروژه ساخت بزرگ‌ترین اورژانس ترومای کشور با ۷۷ تخت و ساخت مجهزترین بیمارستان دولتی درمان سرطان در غرب کشور ازجمله این طرح‌ها هست که با راه‌اندازی آن‌ها خدمات درمانی بسیار خوبی به مردم استان و استان‌های هم‌جوار ارائه خواهد شد.
 
وی اضافه کرد: بیش از ۱۵۰ پروژه بهداشتی درمانی در استان طی این سه سال به بهره‌برداری رسید و تا خردادماه امسال حدود ۳۰ پروژه بهداشتی درمانی با حضور وزیر بهداشت در استان افتتاح خواهد شد.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه به توجه ویژه شهید رئیسی به برگزاری مطلوب همایش اربعین اشاره کرد و گفت: با مساعدت‌های این شهید بزرگوار مرکز بهداشتی درمانی و اورژانس پیش بیمارستانی ثارالله در مرز خسروی آماده بهره‌برداری هست.
 
انتهای پیام/

نظر شما