شناسهٔ خبر: 66895253 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ناراحتی ستاره اسپانیایی پس از قرار نگرفتن در فهرست دلافوئنته

پدرو پورو پس از کنار گذاشته شدن از تیم ملی اسپانیا برای حضور در یورو سکوتش را شکست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا،  لوئیس دلافوئنته، سرمربی تیم ملی اسپانیا فهرست اولیه لاروخا برای حضور در یورو را اعلام کرد که در آن نام بازیکنانی چون رودری هافبک منچسترسیتی، مارک کوکورلا از چلسی و دیوید رایا دروازه‌بان آرسنال دیده می‌شود.

از فهرست اولیه اسپانیا باید تا هفته آینده ۳ بازیکن دیگر کنار گذاشته شوند تا این تیم با ۲۶ بازیکن راهی یورو شود. فهرست اولیه لاروخا شگفتی‌هایی نیز داشت و از آن جمله می‌توان به حذف پائو تورس از استون ویلا، مارکو آسنسیو از پاری سن ژرمن و پدرو پورو از تاتنهام اشاره کرد.

پورو که خیلی به حضور در یورو امیدوار بود در یک پست در شبکه اجتماعی‌اش نوشت: بسیار هیجان زده بودم که بتوانم نماینده کشورم در مسابقات یورو باشم اما متاسفانه این اتفاق برای من رخ نداد. از الان طرفدار تیم ملی اسپانیا خواهم بود و امیدوارم تیم بتواند در یورو عملکرد خوبی داشته باشد و بدرخشد.  

دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، در دسامبر ۲۰۲۲ پس از حذف اسپانیا از جام جهانی مقابل مراکش در مرحله یک هشتم نهایی، به عنوان جانشین لوئیس انریکه منصوب شد. او سال گذشته این کشور را به قهرمانی در لیگ ملت‌ها رساند که اولین جام اسپانیا پس از دوران طلایی ۱۱ سال پیش محسوب می‌شد.

اسپانیا قهرمان یورو در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ و هم‌چنین جام جهانی ۲۰۱۰ شد اما این بار آن‌ها خود را در گروهی نسبتاً دشوار در کنار ایتالیا، کرواسی و آلبانی می‌بینند.  

بازی اول اسپانیا در یورو برابر کرواسی در برلین خواهد بود.

با فهرست اولیه اسپانیا برای یورو بیش‌تر آشنا شوید:

دروازه‌بان‌ها: الکس ریمیرو (رئال سوسیداد)، داوید رایا (آرسنال)، اونای سیمون (اتلتیک بیلبائو)

مدافعان: آیمریک لاپورته (النصر)، رابین لو نورماند (رئال سوسیداد)، الکس گریمالدو (بایر لورکوزن)، دنی کارواخال (رئال مادرید)، دنی ویویان (اتلتیک بیلبائو)، خسوس ناواس (سویا)، ناچو (رئال مادرید)، کوکارلا (چلسی)، پائو کوبارسی (بارسلونا)

هافبک‌ها: میکل مرینو (رئال سوسیداد)، فابیان رویز (پاری سن‌ژرمن)، الکس بائنا (ویارئال)، مارتین زوبیمندی (رئال سوسیداد)، رودریگو (منچستر سیتی)، یورنته (اتلتیکو مادرید)، پدری (بارسلونا)، گارسیا (ژیرونا)، فرمین لوپس (بارسلونا)


مهاجمان: آلوارو موراتا (اتلتیکو مادرید)، دنی اولمو (لایپزیگ)، خوسلو (رئال مادرید)، لمینه یامال (بارسلونا)، میکل اویارزابال (رئال سوسیداد)، آیوزه پرز (رئال بتیس)، فران تورس (بارسلونا) نیکو ویلیامز (اتلتیک بیلبائو)

انتهای پیام

نظر شما