شناسهٔ خبر: 66895246 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

فیلمبرداری «لباس عروسی» به پایان رسید

مریم قربانی‌نیا

فیلمبرداری فیلم کوتاه «لباس عروسی» ساخته اشکان درویشی پایان یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلمبرداری فیلم کوتاه «لباس عروسی» به نویسندگی سولماز اعتماد و تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی در محله پامنار تهران به پایان رسید و فیلم‌ پس از  تدوین و صداگذاری برای حضور در جشنواره‌های بین‌المللی فیلم کوتاه در سراسر جهان و حضور در جشنواره‌های داخلی آماده می‌شود.

بعد از فیلم سینمایی «کن‌پامنار» و حضور موفق در اکران هنروتجربه و همچنین اجرای تئاتر پرمخاطب اسکرین شات در پردیس تئاتر شهرزاد، اشکان درویشی فیلم کوتاه «لباس عروسی» را مقابل دوربین بوده که به گفته خودش این فیلم‌کوتاه، یک قدم مانده به آغاز تولید فیلم سینمایی بعدی اشکان درویشی با نام «ایجنت» و با موضوع پشت پرده‌های فوتبال محسوب می‌شود.

فیلم کوتاه «لباس عروسی» بر اساس قصه «آبجی خانم» صادق هدایت است که در خانه موتمن الاطبا در پامنار به فیلمبرداری شد. در این لوکیشن آثاری از قبیل سریال «شهرزاد»، «خانه پدری» و بسیاری از آثار دیگر نیز ساخته شده است.

رابعه اسکویی، علیرضا نایینی، فرشاد یاسر، مهستا حیدری، مهدی دشتی، هدیه آجرلو، علی راوی، فاطمه آرزومند، ماریا سزار، ثنا صدفی، محمد موسوی و امیررضا جوادی بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

عوامل فیلم کوتاه «لباس عروسی» عبارتند از: مجری طرح: مهشید خسروی، مدیر فیلمبرداری: عرفان قبادی، مدیر صدابرداری: علیرضا کریم‌نژاد، منشی صحنه: صفورا برسان، طراح گریم: مینا اصلانی، طراح صحنه و لباس: اشکان درویشی، عکاس: حسین خدارتی، مدیر اجرایی: حسین عباسی، پشتیبانی فنی: محمد رحیمی، تجهیزات: حیدر احسانی / استودیو مشار ایران، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: مریم قربانی‌نیا.

انتهای پیام/

نظر شما