شناسهٔ خبر: 66894718 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

داروخانه هلال احمر به زودی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر این استان ۲۴ خرداد ماه امسال افتتاح می‌شود. مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: داروخانه جمعیت هلال احمر این استان ۲۴ خرداد ماه امسال افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کاظم فلاحی دوست مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان در گفتگوی ویژه خبری صف اول در شبکه استانی دنا با بیان اینکه مهمترین وظیفه این سازمان امداد و نجات است، گفت: مدیریت بحران ها، حوادث، ساماندهی خیرین و داوطلبان، آموزش همگانی و عمومی، درمان و پشتیبانی و خزانه داری از دیگر وظایف این سازمان است. 

فلاحی دوست با بیان اینکه ۱۷ پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در حال خدمت رسانی در استان وجود دارد، افزود: در شهرستان لنده و مارگون شعبه هلال احمر و در شهر‌های دیشموک و سرفاریاب دفتر نمایندگی راه اندازی شد و در پاتاوه هم مقدمات کار انجام و به زودی دفتر نمایندگی راه اندازی می‌شود. 

وی با بیان اینکه ۹ پایگاه سیار در استان وجود دارد، عنوان کرد: ۱۲ آمبولانس در اختیار هلال احمر بود که قرار شد این تعداد به ۲ برابر افزایش یابد. به روزرسانی ناوگان خودرویی، چابک سازی و توانمندسازی و ساماندهی نجات گران نیز انجام شد.

فلاحی دوست با بیان اینکه ۸۰ نیروی خانم نجاتگر برای اولین بار جذب این سازمان شد، عنوان کرد: مرکز کنترل و هماهنگی این سازمان توسط بانوان در حال فعالیت است. تیم واکنش سریع برای اولین بار برای دریافت آموزش‌های لازم عازم خرم آباد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خیلی از حوادث سخت و غیرمترقبه در این استان رخ داد، گفت: عملکرد نیرو‌های هلال احمر در این حوادث مثبت ارزیابی شد برای مثال ۲۵ روز نیرو‌های هلال احمر در سیل مانسون پارسال حضور داشتند.

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی جذب شد و با این اعتبار توانستیم پایگاه‌ها را تا حدودی ساماندهی کنیم همچنین حدود ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ساختمان مرکزی تخصیص یافت. 

فلاحی دوست با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد فاقد داروخانه هلال احمر بود، عنوان کرد: داور‌ها وارد داروخانه شد و در حال انعقاد قرارداد بیمه‌ای هستیم و قرار است در اجلاسیه شهدای هلال احمر ۲۴ خرداد این داروخانه راه اندازی شود. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۵ هزار نفر از جوانان عضو جمعیت هلال احمر استان هستند، گفت: اکنون بیش از ۲۰ هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر استان هستند.

فلاحی دوست با بیان اینکه جذب مشارکت‌های اجتماعی از وضعیت مطلوبی برخوردار است، گفت: توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی، خدمات درمانی به مبلغ بیش از ۴ میلیارد تومان و ساماندهی بانک تجهیزات کمک پزشکی، تجهیز بیمارستان صحرایی در سال گذشته توسط این سازمان انجام گرفت.

انتهای پیام 

نظر شما