شناسهٔ خبر: 66894273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اوسمار و شاگردانش علیه شمس آذر

جاده قهرمانی از قزوین می گذرد

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در یک بازی سرنوشت ساز و تاریخی میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ درحالیکه هیجان و التهاب در لیگ برتر فوتبال کشور به نقطه جوش خود رسیده تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و پرسپولیس تهران در چهارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر که می تواند از معادلات قهرمانی رمزگشایی کند رودرروی هم قرار می گیرند.

این بازی جذاب و مهیج که می تواند نقطه عطفی در فوتبال قزوین باشد همزمان با بازی های دیگر و از ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۸خرداد با سوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه ۱۵هزارنفری سردار آزادگان قزوین آغاز می شود.

پرسپولیس که هفته قبل با کامبک رویایی مقابل استقلال خوزستان صدر جدول را پس از هفته ها از رقیب سنتی خود استقلال تهران پس گرفته به هیچ قیمتی نمی خواهد سه امتیاز این دیدار را از دست دهد.

شمس آذر هم که بعنوان غول کش لیگ این فصل فراتر از حد انتظار نتیجه گرفته می خواهد به روند روبه رشد خود ادامه داده و یک روز تاریخی را در فوتبال قزوین به ثبت برساند.

شاگردان اوسمار لوس ویرا دستیار سابق یحیی گل محمدی که بعنوان رهبر کادرفنی پرسپولیس در نیم فصل دوم با گرفتن فوق ستاره ها ثبات خوبی در نتیجه گیری داشتند حالا سرنوشت قهرمانی را در دستان خود می بینند تا درصورت پیروزی در دو هفته پایانی بدون توجه به نتایج استقلال جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

در آن طرف هم شمس آذر که هفته قبل فرصت قرارگرفتن در رده پنجم را از دست داد به دنبال ارائه یک بازی شرافتمندانه است تا هیچ شک و شبهه ای باقی نگذارد.

هم اکنون سرخپوشان پایتخت با ۶۲ امتیاز صدرنشین لیگ بیست و سوم است و شمس آذر هم با ۳۹ امتیاز و کسر سه امتیاز اول فصل در رده ششم پس از ملوان ۴۰ امتیازی قرار دارد.

بی شک باتوجه به بلیط فروشی این بازی از چند روز قبل ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مملو از تماشاگر و سرشار از هیجان و جذابیت و البته اوج حساسیت خواهدبود تا یک روز خاطره انگیز در تاریخ فوتبال قزوین رقم بخورد.

46

نظر شما