شناسهٔ خبر: 66894109 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

چمران در جمع خبرنگاران:

شهادت رئیس‌جمهور خللی به خرید بسته حمل و نقلی وارد نمی‌کند

چمران در جمع خبرنگاران: رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه ساختمان، نمایشگاه پر ازدحامی است، گفت: برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی نماد مردم‌آزاری است و اگر قرار بر مردم‌آزاری دارند؛ بسم‌الله.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارشات حسابرسی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: دو لایحه یک فوریتی نیز بررسی می‌شود. اگر مختصات تنظیم شود نامگذاری معبر به نام شهید رئیسی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اورهال اتوبوس‌ها در حال انجام است و شرکت واحد باید تعداد دقیق را اعلام کنند، گفت: بیش از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تاکنون اورهال شده است. قرار بود هر ماه یکبار گزارش اقدامات حوزه حمل و نقل ارائه شود و مجددا از معاون حمل و نقل بابت این موضوع دعوت خواهیم کرد.‌ خرید اتوبوس‌ها هنوز در کش و قوس فرایندهای اداری است اما عملیاتی نشده و خوشبختانه مشکل واگن‌ها حل شده است.

چمران همچنین تصریح کرد: در داخل کشور قرارداد دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی منعقد شده و یکی از شرکت‌ها نیز ۶۰۰ دستگاه تحویل داده است. توقع ما در بخش اتوبوس‌های خارجی است که گفته بودند چهار ماه پس از قرارداد وارد می شود.

وی افزود: این موضوع را مطرح کردند که چرا بنده مدام می‌گویم نمی‌دانم. بنده می‌خواهم از موضوعی اطمینان کامل داشته باشم سپس سخن بگویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها در مسیری است که هر دولتی روی کار بیاید می‌تواند امور را دنبال کند و فکر نمی‌کنم شهادت رئیس جمهور خللی در خریدها وارد شود. تامین منابع مالی، قراردادها و امضا و ساخت باید انجام شود چرا که چین تنها برای ما اتوبوس نمی‌سازد و برای فرانسه و آمریکا و دیگر کشورها نیز تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ساختمان نمایشگاه پر ازدحامی است، تاکید کرد: برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی نماد مردم‌آزاری است و اگر قرار بر مردم‌آزاری دارند؛ بسم‌الله.

چمران در صحن شورای شهر تهران نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس مجلس دوازدهم، اظهار کرد: امیدواریم سریع تر نشستی با نمایندگان مجلس داشته باشیم تا هماهنگی های بیشتری بین این دو بخش ایجاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما