شناسهٔ خبر: 66894088 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در نشست هم‌اندیشی استانداران با وزیر کشور مطرح شد؛

تاکید وحیدی بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

استانداران سراسر کشور، پس از آیین‌های مربوط به بزرگداشت و عزاداری شهید رئیسی و همراهانش، در نشست هم اندیشی به ریاست وزیر کشور گردهم آمدند.

صاحب‌خبر -

نشست هم اندیشی استانداران سراسر کشور عصر دوشنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) و به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

جای خالی شهید مالک رحمتی در این نشست با یک قاب عکس مزین شده بود و استانداران سراسر کشور همچنان در حزن و اندوه این همراه و همسنگر خود در عرصه خدمت به مردم بودند.

وزیر کشور در این نشست، با تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رییس جمهور شهید و همراهانشان گفت: اگر چه این مصیبت عزا بسیار عمیقی بر همه ما بود، اما عنایت اللهی و جوشش مردم تسکینی شد بر قلوب همه و مردم یک بازشناسی جدید از رییس جمهور و خادمان شهید داشتند.

وحیدی افزود: در این شرایط این خود موجب امیدواری است که مردم باردیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پا برجا است.

وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهوری شهید، گفت: امروز همه داغدار این مصیبت بزرگ هستیم و سلامتی وجود مقدس امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان را از خداوند خواستاریم.

وزیر کشور همچنین در یادکردی از استاندار شهید آذربایجان شرقی نیز گفت: برادر عزیزمان شهید مالک رحمتی در مدت مسئولیت در استان خوش درخشید و ما افتخار می‌کنیم که چند ماهی را در خدمت ایشان بودیم.

وحیدی همچنین از سایر شهدای خدمت یاد کرد و گفت حضرت آیت الله آل هاشم، جناب آقای امیر عبداللهیان و همچنین کادر پرواز جایگاهی والا دارند.

وزیر کشور در بخش دیگری از این نشست، خطاب به استانداران به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تاکید کرد: سرمایه‌های اجتماعی که در روز‌های اخیر در سراسر کشور شاهد آن بودیم باید حفظ شود و با همین سرمایه نیز برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده شده ایم.

وزیر کشور مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: استانداران سراسر کشور مشارکت در انتخابات را با همه ابعاد باید دنبال کنند.

وحیدی در بخش دیگری از این نشست هم اندیشی به موضوع تکمیل پروژه‌ها و ارائه گزارش عملکرد از کار‌های دولت در دوران ریاست جمهوری شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی پرداخت و از استانداران خواست بدون وقفه به کار خود در عرصه تکمیل پروژه‌ها و خدمت رسانی به مردم ادامه دهند.

وی همچنین از استانداران خواست موضوع تنظیم بازار را جدی بگیرند و محکم و استوار و بدون خستگی همچنان ترویج دهنده فرهنگ دولت مردمی و خدمتگزار باشند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به برنامه دیدار با همتای عراقی اش در آینده نزدیک، تاکید کرد: عملیات و تدابیر مربوط به آیین اربعین حسینی باید بهتر از سال گذشته اجرا شود.

در این نشست استانداران نیز گزارش‌هایی از وضعیت اجرای پروژه‌ها و روند پیشرفت آن ارائه کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما