شناسهٔ خبر: 66893988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

عزیمت کاروان پیاده از آمل به مرقد امام راحل

نخستین کاروان پیاده مازندران با عنوان

صاحب‌خبر -

عزیمت کاروان پیاده  از آمل به مرقد امام راحل

عزیمت کاروان پیاده  از آمل به مرقد امام راحل 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نخستین کاروان پیاده مازندران با عنوان "عاشقان حسینی، زائران خمینی" از حرم تا حرم  از شهرستان آمل برای شرکت در سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی عازم مرقد امام خمینی (ره) شدند.

اعضای این کاروان ۸۰ نفره روز دوشنبه پس از زیارت حرم مطهر امامزاده ابراهیم (ع) آمل با بدرقه رسمی مسئولان این شهرستان پیاده عازم تهران شدند.

این کاروان قرار است مسیر بیش از ۲۵۰ کیلومتری آمل تا مرقد امام راحل را در مدت هفت روز پیاده طی  و  در روز ۱۴ خرداد در مراسم سالگرد امام راحل شرکت کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آمل گفت: هدف از این اقدام دوستداران امام امت، تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب و تجدید پیمان مجدد با مقام معظم رهبری است.

سرهنگ عابدین داغمه چی، حضور جوانان در کنار نسل‌های قدیمی در این کاروان را چشمگیر خواند و افزود: به همراه کاروان پیاده‌روی آمل راویان انقلاب هم حضور دارند که در طول مسیر، برای اعضای کاروان برنامه‌های تبلیغی و دینی اجرا خواهند کرد.

 

مهدی غلامی و گزارشی در این زمینه:

<div id="video-display-embed-code_11161154"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4245731/11161154?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما