شناسهٔ خبر: 66893182 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات ایمن‌سازی کندوان ادامه دارد

ساری- ایرنا- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چالوس گفت: عملیات ایمن‌سازی کندوان با نصب گالری و توری‌سنگی کماکان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در محدوده کمرزرد باتوجه با ریزش‌های سنگین نصب گالری در دستور کار قرار گرفت که با پیگیری انجام شده و ساخت قطعات پیگیری برای نصب سقف گالری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه با نصب تورسنگی و گالری شرایط محور ایمن می‌شود، ادامه داد: در مقطع اول به طول ۵۰ متر و در مرحله دوم ۱۵۰ متر گالری اجرا می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس اضافه کرد: در مجموع نصب ۴۰۰ متر گالری پیش ساخته را در دستور کار قرار داریم که برای نصب باید محدودیت انسداد اجرا شود.

صفایی با اعلام اینکه باتوجه به تکمیل نصب گالری در محدوده کمرزرد کندوان این محور مسدود می‌شود، اضافه کرد: اجرای عملیات توری سنگی هم در نقاط حادثه‌خیز محور در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه محور کندوان در حوزه ریزش و طغیان سیلاب‌ها، مشکلات خاص خود را دارد، اضافه کرد: باتوجه به این موضوع اقداماتی درحال اجرا است که این کارها موجب شده از ابتدای سال جاری خسارت جانی را شاهد نباشیم.

عملیات ایمن‌سازی کندوان ادامه دارد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: موضوع مهم توجه به هشدارها به‌ویژه در زمان بارندگی است که باید مورد توجه کاربران ترافیکی قرار گیرد.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

نظر شما