شناسهٔ خبر: 66891961 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه المهدی ( عج) استان زنجان: آیت‌الله رئیسی مخلصانه پای کار انقلاب و مردم بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه المهدی ( عج) استان زنجان مخلصان پای کار بود گفت:خداوند محبت و مودت انسان‌های خدمتگزار را در قلب مردم قرار می‌دهد، و شهید رئیسی، مخلصانه برای مردم خدمت کرد و خداوند او را عزیز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسن بیگدلی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه المهدی ( عج) استان زنجان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان اظهار کرد: طبق فرمایش پیامبر (ص) انسان می‌تواند به جایی برسد که اعضا و جوارح او همه برای رضای خدا کار کند تا جایی که تمام وجود انسان خدایی می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر انسان می‌خواهد به درجات بالاتر برسد در تمام امور باید به خدا لبیک بگوید و از غیر خدا نترسد گفت: ۱۴۰۰ سال قبل در کربلا امام حسین (ع) با تمام وجود به خداوند لبیک گفت و خداوند نیز ایشان را محبوب قلوب همه آزادی‌خواهان جهان قرار دادند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه المهدی ( عج) استان زنجان بیان کرد: در تشیع شهید رئیسی میلیون‌ها نفر شرکت کردند و نشان دهنده این است که هر کس خالصانه در راه رضای خدا کار کند خداوند محبت و مودت انسان‌های خدمتگزار را در قلب مردم قرار می‌دهد.

وی به حضور ۶۳ هیئت عالی رتبه از سراسر جهان برای تجلیل از مقام والای این شهیدان اشاره کرد و گفت: این عزت برای کشور است و نشان دهنده تاثیر گذاری شخصیت این شهدای والامقام در عرصه بین الملل است.

حجت الاسلام والمسلمین بیگدلی تصریح کرد: آیت الله رئیسی ثابت کرد اگر بخواهیم می‌توانیم کشور را به عزت و آبادانی برسانیم و تحریم‌ها نمی‌تواند ما را متوقف کند همان گونه که در این سه سال توانستند چندین هزار کارخانه راکد را احیا کرده و چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت درآورند.

وی با تاکید بر اینکه شهید امیرعبداللهیان نیز میدان را همراه با دیپلماسی در کنار هم قرار داده بودند گفت: در عملیات وعده صادق شاهد تلاش‌های این مسئول بودیم که در مقابل فشار‌های سیاسی و بین المللی برخی کشور‌ها ایستادگی کردند و مشاهده می‌کنیم که در عملیات وعده صادق شهید امیرعبداللهیان و شهید آیت الله رئیسی خوش درخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه زنجان تاکید کرد: باید با تبعیت از ولایت فقیه، وحدت، انسجام و همدلی در راه آبادانی و سربلندی کشور قدم برداریم.

نظر شما