شناسهٔ خبر: 66891636 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی مشکلات محلات در جلسه شورای اداری این شهرستان

برگزاری انتخابات، رفع نقاط حادثه‌خیز شهرستان، تکمیل واحدهای مسکونی محرومین و معلولین و ساماندهی مجموعه ورزشی فتح المبین در جلسه شورای اداری شهرستان محلات مطرح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جلسه شورای اداری شهرستان محلات با حضور امام جمعه شهر محلات، اعضای شورای اداری شهرستان و اعضای هیئت‌های اجرایی و انتخابات شهرستان محلات در سالن اجتماعات شهید محلاتی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار محلات با اشاره به ساماندهی مجموعه ورزشی فتح المبین علی الخصوص استخر آن مجموعه گفت: کار تعویض موتورخانه استخر به اتمام رسیده و تعمیرات اندکی باقی مانده است و انشاءالله از ابتدای تیرماه مردم از مجموعه استخر فتح المبین بهره‌مند خواهند شد.

ترکیان با اشاره به اینکه ساخت مجموعه ۳۲ واحدی مسکن محرومین و معلولین به علت بعضی از مشکلات متوقف شده بود، افزود: با پیگیری معاون محترم عمرانی فرمانداری و اهتمام سایر دوستان مشکلات واگذاری انجام کار به شهرستان برطرف شد و ظرف ماه آینده با همت خیرین و دستگاه‌های مربوطه کار شروع خواهد شد.

او همچنین با اشاره حادثه خیز بودن جاده زیرآب و سه‌ راهی محمدآباد گفت: مبالغ پیش بینی شده در قرارداد پیمانکار جاده زیرآب به موقع و به طور کامل پرداخت نشده که باعث کندی پیشرفت کار شده است.

فرماندار محلات ادامه داد: البته ما در شهرستان سعی کردیم با دادن امتیازاتی مثل اجازه نصب کارخانه آسفالت تا حدودی این مسئله را جبران کنیم و امیدواریم که بزودی با تزریق مالی توسط دولت این طرح به سرانجام برسد.

ترکیان اضافه کرد: نقشه‌های مربوطه به سه راه محمدآباد، آماده شده و شروع کار احتیاج به تملک بعضی از اراضی شخصی دارد که برای این کار به مبلغ قابل توجهی احتیاج داریم.

او در ادامه تأکید کرد: در این انتخابات که همه کار‌ها به صورت فشرده انجام خواهد شد همه دستگاه‌ها باید همکاری مضاعف داشته باشند؛ البته ما هم در فرمانداری شهرستان، جلسات انتخاباتی را شروع کرده‌‎ایم و لازم است که همه افراد دخیل در انتخابات با تمام توان پای کار باشند.

همچنین در این جلسه کارگاه آموزش ممانعت از شنود و تخلیه تلفنی برای اعضای شورای اداری برگزار شد.

نظر شما