شناسهٔ خبر: 66891041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست فدراسیون دوومیدانی: برخی با ایجاد حاشیه به نفع رسانه‌های معاند بازی می‌کنند

تهران- ایرنا- سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: در مسیر اعزام تیم ملی دوومیدانی به مسابقات غرب آسیا در بصره، اتوبوس خراب شد و ما بلافاصله مشکل را حل کردیم، اما برخی با ایجاد حاشیه به نفع رسانه‌های معاند بازی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حسین مطیعی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره حاشیه‌های اعزام تیم ملی دوومیدانی به مسابقات غرب آسیا به میزبانی شهر بصره در کشور عراق اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ دوومیدانی ایران تیمی با ترکیب ۳۹ دوومیدانی‌کار را با ۲ اتوبوس به مسابقات غرب آسیا اعزام کردیم. در مسیر اتوبوس پسران ما جوش آورد و تاکید شد که اتوبوس دیگری تهیه کنند تا زودتر به هتل برسند.

وی افزود: اما رسانه‌های معاند اعلام کردند که ماشین خراب شده و هنوز بچه‌ها در راه هستند و به مقصد نرسیدند در حالی که اتوبوس ملی‌پوشان دوومیدانی‌ ساعت ۲ به مرز و ساعت ۳ به هتل رسیدند. یک عده شیطنت کردند و با ایجاد حاشیه در زمین رسانه‌های معاند بازی کردند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم ملی دوومیدانی از طریق هوایی به بصره اعزام نشد، یادآور شد: ما پرواز مستقیم به بصره نداریم. بچه‌های ما باید از مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب سوار اتوبوس می‌شدند و به فرودگاه می‌رفتند و از آنجا با هواپیما به نجف می‌رسیدند و در نهایت دوباره باید با اتوبوس ۶ ساعت تا بصره می‌رفتند.

وی گفت: به همین دلیل با اتوبوس ملی‌پوشان را راهی این مسابقات کردیم، اما متاسفانه برخی مسائل را به نفع خودشان با بازی در زمین دشمن تمام می‌کنند. تیم خوبی راهی مسابقات شده و مدال‌های رنگارنگی کسب خواهند کرد.

مسابقات دوومیدانی غرب آسیا روزهای ۹ تا ۱۲ خردادماه در شهر بصره عراق با حضور نمایندگان کشورهای غرب آسیا برگزار می‌شود. کاروان دوومیدانی‌کاران کشورمان با نام مزین به خادم‌الرضا در این مسابقات حضور می‌یابد.

نظر شما