شناسهٔ خبر: 66889911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

کشف و ضبط سوخت قاچاق در لارستان و کوار

پنج دستگاه تریلر حامل بیش از ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در لارستان یک دستگاه کامیون با ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کوار توقیف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس؛فرمانده انتظامی لارستان گفت: ماموران انتظامی لارستان با انجام اقدامات فنی از انتقال سوخت قاچاق به وسیله پنج دستگاه تریلر تانکردار در حوزه استحفاظی باخبر شدند.

سید محمد یوسفی افزود: ماموران با شناسایی مسیر تردد کامیون‌ها با هماهنگی قضایی آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این کامیون‌ها هفت هزار و ۷۵۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی لارستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: رانندگان به مرجع قضایی معرفی شدند.

توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در کوار

فرمانده انتظامی کوار گفت: در پی گزارشی مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله سوخت خارج از شبکه توزیع را از طریق جاده شهرستان کوار دارند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرارگرفت.

رحمان هاشمی افزود: ماموران انتظامی بخش طسوج، هنگام کنترل جاده کوار به فیروآباد به یک دستگاه کامیون در محور کوار به فیروزآباد درحال تردد بود مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این کامیون ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی کوار با بیان اینکه راننده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما