شناسهٔ خبر: 66887619 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

النی کاپوچیانی برای تیم‌های بسکتبال بانوان برنامه دارد

رضایت فدراسیون از همکاری با مربی یونانی

روزنامه جوان

همکاری با النی در تمام رده‌های سنی به عنوان سرمربی خواهد بود. اعزام تیم زیر ۱۸ سال به کاپ آسیا اولین برنامه فدراسیون برای خانم النی در دوره جدید همکاری است

صاحب‌خبر -

 جوان آنلاین: سرمـربی یونانی بــرای همـه تیم‌های بسکتبال بانوان برنامه ویژه دارد. النی کاپوچیانی سال گذشته به ایران آمد و هدایت تیم‌ملی بسکتبال بانوان را برعهده گرفت. همکاری او کوتاه‌مدت بود و النی مشغله‌های دیگری نیز به جز تیم کشورمان داشت. بااین‌حال رضایت فدراسیون از عملکرد او باعث ادامه همکاری با سرمربی یونانی شده است. این مربی به تازگی به ایران بازگشته و قرار است هدایت تیم زیر ۱۸ سال بانوان را در کاپ‌آسیا (اول تیرماه) برعهده داشته باشد. فتانه ملک، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون در گفتگو با مهر از مسئولیت‌های النی کاپوچیانی گفت: «نتیجه‌گیری از اولین دوره همکاری با النی کاپوچیانی به اندازه‌ای رضایت‌بخش بود که مجدداً از او برای ادامه همکاری دعوت کردیم. 
همکاری با النی در تمام رده‌های سنی به عنوان سرمربی خواهد بود. اعزام تیم زیر ۱۸ سال به کاپ آسیا اولین برنامه فدراسیون برای خانم النی در دوره جدید همکاری است. النی پیش از سفر به ایران نیز در مورد روند تمرینات تیم زیر ۱۸ سال و برنامه‌های کلی بسکتبال بانوان با کادرفنی این تیم و فدراسیون در تماس بود. سال گذشته هم تیم‌ملی بسکتبال بانوان با هدایت النی کاپوچیانی در رقابت‌های ویلیام جونز شرکت کرد و عملکرد خوبی هم ارائه داد. تأثیر این حضور و همراهی را در رقابت‌های دیویژن B آسیا دیدیم که ایران برای نخستین بار فینالیست شد.»

برچسب‌ها:

نظر شما