شناسهٔ خبر: 66887603 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ادامه ساخت نماهنگ شهدای خدمت تا چهلم 

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما از ساخت نماهنگ و آثار موسیقایی برای شهدای خدمت تا چهلم این شهدا خبر داد. 
علیرضا قزوه، رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود صداوسیما درباره آثاری که در همین یک هفته به تولید رسیده‌اند به مهر گفت: مرکز موسیقی همیشه در هر اتفاقی باید سریع‌السیر اقداماتی را انجام دهد و این از وظایف و مأموریت‌های این مرکز است که با رویداد‌ها پیش برود. 
وی اضافه کرد: ما همان روز اول خبر رسمی اتفاق، دو قطعه موسیقایی آماده کردیم؛ یکی با نام «سیدابراهیم» بود که با آهنگسازی محمدرضا عقیلی و با صدای سیدمحسن حسینی ساخته شد. اثر دیگری هم به عنوان تک‌آهنگ «شهید جمهور» داشتیم که به خوانندگی محسن توسلی و با شعری از قاسم صرافان ساخته شد و سه اثر هم در روز دوم تولید شد. 
رئیس مرکز شعر و موسیقی و سرود عنوان کرد: تا الان از معاونت استان‌های صداوسیما و دیگر بخش‌های تأمینی سازمان، ۱۰ اثر به دست ما رسید که در همین ایام هم به پخش رسیدند. این‌ها غیر از سرود‌ها و قطعاتی است که مرکز همچنان در نظر دارد تولید کند و تا الان به صورت مستقل پنج اثر را به صورت نماهنگ ساخته که از شبکه‌های سیما پخش شده است. 
قزوه درباره دیگر طرح‌ها و آثار برای شهادت رئیس‌جمهور و تیم همراه بیان کرد: ما تا چهلم شهدای خدمت در دستور کار داریم که همچنان قطعاتی را تولید کنیم و برای پخش به شبکه‌ها برسانیم. سراغ همه می‌رویم، هرکسی که در این فضا خودش هم تمایل و علاقه داشته باشد. در همین چند وقت هم بخشی از این آثار از طرف خود خوانندگان اعلام آمادگی شده تا نسبت به ساخت و خوانندگی آن‌ها اقدام کنند. در میان آثاری که داشتیم، کار‌های امید معنوی و سیدمحسن حسینی بیشتر بازخورد گرفت و بهتر دیده شد.

نظر شما