شناسهٔ خبر: 66885782 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه دامپزشکی استان ایلام:

کشتارگاه صنعتی دام ایوان در ماه‌های آینده شروع به کار می‌کند

محمدجواد داودی نصر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان دامپزشکی استان ایلام گفت: کشتارگاه صنعتی دام ایوان که در ماه‌های آینده شروع به کار می‌کند می‌تواند خلأهای زیادی در استان را پوشش دهد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین «عباس‌علی بازیار» امروز دوشنبه ۷ خرداد، در دیدار با فرماندار ایلام، ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و شهدای راه خدمت اظهار کرد: در بحث ذبح شرعی کشتارگاه‌های استان تحت نظارت ناظر ذبح شرعی و ناظر بهداشتی کار می‌کنند. 

وی در رابطه با سامانه نظارت و بازرسی بینا ایلام گفت: با راه اندازی و نصب این  سامانه، کار نظارت هم بصورت آنلاین و هم بصورت مستقیم انجام می‌شود  و می‌توان مشاهده کرد نظارت بهداشتی در چه سطحی است. 

حجت الاسلام بازیار با اشاره به اینکه کشتارگاه صنعتی دام ایوان در ماه‌های آینده شروع به کار می‌کند، افزود: کشتارگاه صنعتی دام ایوان که در ماه‌های آینده شروع به کار می‌کند می‌تواند خلاهای زیادی در استان را پوشش دهد. 

وی گفت: با افتتاح کشتارگاه‌های جدید و واگذاری کشتارگاه ایلام به شهرداری از کشتار غیر مجاز هم جلوگیری می‌شود، ما وقتی مردم را دعوت می‌کنیم که کشتارگاه غیر مجاز مشکلاتی دارد باید یک جایگزینی که در شأن مردم باشد داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما