شناسهٔ خبر: 66885573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت توسعه شهرداری اصفهان:

علاقه‌مند به فراهم کردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در اصفهان هستیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: علاقه‌مند هستیم که زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در حوزه توسعه ظرفیت‌های تفریحی در اصفهان فراهم شود، تا بار دیگر تجربه ۱۰ سال قبل در ابعاد وسیع‌تر تکرار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در دیدار هیئت استان گانسو کشور چین با شهردار اصفهان اظهار کرد: تعامل میان اصفهان و چین در حوزه توسعه ظرفیت تفریحی به ۱۰ سال پیش باز می‌گردد، در این راستا بزرگ‌ترین شهربازی اصفهان با مشارکت شهرداری اصفهان و ۲ شرکت از چین اجرایی شد.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون نیز برای توسعه ظرفیت تفریحی در اصفهان در حال مذاکره با شرکت‌های مختلف چینی هستیم، افزود: در راستای جذب سرمایه گذار برای چند پروژه، احداث بزرگ‌ترین چرخ و فلک کشور در اصفهان را در دست انجام داریم.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه شرکت‌های خوب و معتبر کشور چین در این زمینه فعال هستند، تصریح کرد: علاقه‌مند هستیم که زمینه سرمایه‌گذاری شرکت‌های چینی در حوزه توسعه ظرفیت‌های تفریحی در اصفهان فراهم شود، تا بار دیگر تجربه ۱۰ سال قبل در ابعاد وسیع‌تر تکرار شود.

نظر شما