شناسهٔ خبر: 66885412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری:

دوری از حواشی شاخصه شهید رئیسی بود که الگو شد

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهید رئیسی همیشه از حواشی دوری می‌جست که شاخصه یک مدیر جهادی هم همین است، او مصداق بارز فرمایش امامین انقلاب در رابطه با رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود که می‌توان مبارزه با فساد، اخلاص، پاکی نفس و خدا ترسی را ویژگی اصلی شهید رئیسی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، سردار علی محمد اکبری _دوشنبه، هفتم خرداد _ در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت در شهر یانچشمه، اظهار کرد: شهید رئیسی در سفر به استان در پی سفر به محروم‌ترین نقاط بودند، که در سفر اول‌شان هم روستای محروم لبد را انتخاب کردند تا اقدامات عمرانی از محروم‌ترین مناطق شروع کنند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، افزود: در دولت سیزدهم تورم ۶۰ درصد به ۴۹ درصد رسید و بدهی‌های خزانه تا حدودی تسویه شد، در چهارمحال‌وبختیاری هم در دوره دولت سیزدهم کارخانه‌ها و کارگاه‌های زیادی احیا و ساخته شد.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: ایشان همیشه از حواشی دوری می‌جست که شاخصه یک مدیر جهادی هم همین است، او مصداق بارز فرمایش امامین انقلاب در رابطه با رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود که می‌توان مبارزه با فساد، اخلاص، پاکی نفس و خدا ترسی را ویژگی اصلی اخلاقی و روحی شهید رئیسی دانست.

اکبری اضافه کرد: در طول حیات انقلاب اسلامی ما خادمان زیادی را از دست دادیم، اما به برکت رهبری امامین انقلاب خللی در امور کشور به وجود نیامد، این را می‌توان در مراسم‌های عزاداری شهیدان خدمت دید که برخلاف سایر کشورها مردم بدون ترس از اختلال کار کشور به پرداختند.

وی با بیان این‌که شهید دریانوش اسوه جدیدی برای جوانان کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: اگر از خانواده شهید دریانوش درباره ویژگی‌های او سوال کنیم، درمی‌یابیم شاخص‌های بارزی در او وجود داشت که این ویژگی‌ها باعث رسیدن به درجه شهادت او شده است.

به گزارش ایمنا، مراسم بزرگداشت شهدای خدمت امروز عصر در شهر یانچشمه با حضور اقشار مختلف و مدیران شهرستانی و استانی برگزا رشد.

شهید محسن دریانوش کمک خلبان نیرو هوایی ارتش بود که در حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور به فیض شهادت رسید، شهید دریانوش متولد شهر «یانچشمه» از توابع شهرستان بن است.

نظر شما