شناسهٔ خبر: 66885286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان:

مدیریت شهری اصفهان از پیشنهاد امضای قرارداد خواهرخواندگی با استان گانسو استقبال می‌کند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: هیئت استان گانسو پیشنهاد تفاهم‌نامه همکاری و قرارداد خواهرخواندگی را ارائه کردند؛ اگر این اتفاق رقم بخورد ما می‌توانیم در زمینه‌های مختلف همچون فرهنگی، هنری، گردشگری، علمی و بهداشتی ارتباط داشته باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _دوشنبه هفتم خرداد_ در دیدار هیئت استان گانسو کشور چین با شهردار اصفهان با اشاره به سه محور همکاری اظهار کرد: نمایشگاه اصفهان آماده ایجاد فرصت برای فعالان اقتصادی، تجاری چین در اصفهان و بالعکس است.

وی افزود: بخش دوم پیگیری برای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به سرمایه‌گذاران چینی است که در این راستا نیازمند همکاری دو جانبه هستیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: تعامل فرهنگی، هنری و گردشگری سومین محور تعامل و همکاری‌ها است که امیدوارم در زمینه تعامل با هنرمندان و بخش‌های دیگر اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

معرک‌نژاد با اشاره به اینکه هیئت استان گانسو پیشنهاد تفاهم‌نامه همکاری و قرارداد خواهرخواندگی را ارائه کردند، گفت: اگر این اتفاق رقم بخورد ما توانیم در زمینه‌های مختلف همچون فرهنگی، هنری، گردشگری، علمی و بهداشتی ارتباط داشته باشیم.

نظر شما