شناسهٔ خبر: 66885180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احسان یاوری:

اصحاب رسانه و هنرمندان الگوی مدیریتی شهید رئیسی را تبیین کنند

معاون سیاسی استانداری لرستان در سوگواره هفتمین روز شهادت شهدای خدمت گفت: اصحاب رسانه و هنرمندان الگوی مدیریتی شهید رئیسی را تبیین کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، احسان یاوری امروز دوشنبه هفتم خردادماه در گردهمایی سراسری اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که همزمان با سراسر کشور به یاد سید شهیدان خدمت در سینما کیو خرم‌آباد برگزار شد، گفت: الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود و مسیر ارزشمندشان ادامه یابد و مردم بدانند که دینداری و مردم‌سالاری دینی می‌تواند یک الگوی موفق برای حاکمیت باشد.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی تابلویی از خدمت‌رسانی، عشق به مردم و در عین حال ولایت‌پذیری و تعهد به آرمان‌های اصیل اسلامی را ترسیم کرد، افزود: اگرچه فاجعه دردناک سقوط بالگرد برای همه ما بسیار سخت، جانسوز و تألم‌برانگیز است؛ اما این اتفاق و آنچه که برای ما رقم خورد تجلی جمع میان دین و سیاست بود و آقای رئیسی ثابت کرد یک دیندار متعهد می تواند سیاست‌مداری مخلص هم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان پاک‌دستی، صداقت، خویشتن‌داری و سعه‌صدر را از مهم‌ترین ویژگی‌های آیت الله رئیسی برشمرد و گفت: تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر و ابراز احساسات مردم در شهر‌های مختلف، مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی شهید رئیسی بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان هم در این مراسم با اشاره به اینکه شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است، گفت: شیوه مدیریت آیت‌الله رئیسی نه تنها در ایران بلکه در دنیا و برای همه تاریخ قابل بهره‌برداری است.

اعظم روانشاد با بیان اینکه آیت الله رئیسی مردی از مردم، با مردم و برای مردم بود، افزود: آیت‌الله رئیسی، مصداق اسلامی بودن، جهاد تبیین و تبیین جهاد است که هر یک سویه‌های متفاوتی دارند و مصادیق آن را می‌توانیم در شیوه زیست، مدیریت و شهادتشان ببینیم.

وی اظهارداشت: معتقدم اگر جمهوری اسلامی را یک مکتب بدانیم؛ شهید رئیسی الگوی یک فرزند صالح و مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است.

<div id="video-display-embed-code_11163143"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4245316/11163143?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما